huśtawka nastrojów

1. Data: 2000-01-05 21:51:37

Temat: huśtawka nastrojów
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powitał.
Potrafię być od rana usmiechnięty, rozgadany, żywy, energiczny, by w jednej
minucie zamilczeć, patrzeć się w okno ze smutną miną i wpadam w dziwny, zły
nastrój.
To trwa chwilę, i znow dre się na całego, szaleję, wydurniam.

Tak mniej więcej ostatnio zachowuję się na imprezach. Znajomi albo już
wzięli mnie za dziwoląga, albo myślą co jest ze mna.

I ja to pytanie tez sobie zadawałem. Moze jest na to jakies psychologiczne
wytłumaczenie?
Bo dawniej takich odchyłów nie miałem.

Machalas

1. Data: 2000-01-06 17:31:23

Temat: Re: huśtawka nastrojów
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
> wzięli mnie za dziwoląga, albo myślą co jest ze mna.
>
> I ja to pytanie tez sobie zadawałem. Moze jest na to jakies psychologiczne

ne wiem,
ile masz lat ale z mojego punktu widzenia to albo:
- jestes zakochany ( szczesliwie lub nie)
- oznaki dojrzewania /pokwitania
- wina hormonow

pozdrowki
mała
btw tez mi sie to czesto zdarza

1. Data: 2000-01-07 04:23:36

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisała w wiadomości: <852jh2$cs9$1@sklad.atcom.net.pl>...

>"Machalas":
>jednej
>zły

>ne wiem,
>ile masz lat

Może i lepiej :)))))

ale z mojego punktu widzenia to albo:
>- jestes zakochany ( szczesliwie lub nie)

Odpada. Mam to za sobą. Chwilowo wolny ;)))

>- oznaki dojrzewania /pokwitania

Tym bardziej mam za sobą. To było w liceum.

>- wina hormonow

No nie, raczej nie....
Nie jedna osoba mówiła mi, że jestem popieprzony psychicznie. Kto wie, może
coś w tym jest. Ale skoro nie zamknęli mnie u czubków, to chyba nie jest
najgorzej :)))
Mam nadzieję, że to chwilowe.

>btw tez mi sie to czesto zdarza

A widzisz? Moze te trzy punkty sprawdzają się w Twoim przypadku?
He, he....

(o wiek nie pytam).

Machalas

1. Data: 2000-01-07 09:43:50

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

machalas kiedys tam napisal:

"mala napisala w wiadomosci:

> [...]
> najgorzej :)))
> Mam nadzieję, że to chwilowe.

> A widzisz? Moze te trzy punkty sprawdzają się w Twoim przypadku?

no wiec dobrze napisze
te trzy punkty z pewnoscia sprawdzaja sie w moim przypadku!
bo pisalam na podstawie samej siebie

a jesli uwaznie pzreczytasz to i tak sie domyslisz ile mam lat

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-07 14:54:10

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała "se" wymysliła cos takiego:

>te trzy punkty z pewnoscia sprawdzaja sie w moim przypadku!
>bo pisalam na podstawie samej siebie
>
>a jesli uwaznie pzreczytasz to i tak sie domyslisz ile mam lat

No, chyba sie domyślam :)

Machalas

1. Data: 2000-01-07 19:39:51

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mała "se" wymysliła cos takiego:

jesli uwaznie pzreczytasz to i tak sie domyslisz ile mam lat

> No, chyba sie domyślam :)
>
> Machalas

oki
ale nie mow tego glosno
bo ktos inny sie domysli

papajki
mała

1. Data: 2000-01-23 11:37:54

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wzięli mnie za dziwoląga, albo myślą co jest ze mna.
>
>I ja to pytanie tez sobie zadawałem. Moze jest na to jakies psychologiczne

Powiem krótko . Mam to samo . Zakochany nie jestem , dojrzewanie ... chyba
mam to za sobą , hormony ... wątpię ... słyszałem za to , że to przypadłość
wrażliwych osób ( ja chyba biję rekordy ) ...

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski
www.deja.com/~lennon ( UK ) ; www.deja.com/~lennon_poland ( PL )
' Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind , I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed , till they find there's no need . ' -
John Lennon

1. Data: 2000-01-24 12:50:51

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze w pewnym momecie zaczynasz sie nudzic lub...Popadasz w depresje.
Jedz wicej magnezy i mysl optymistycznie ;-) (ale madrala ze mnie)
kosmo

Tomasz Jędralski <T...@p...fm> napisał(a) w artykule
<mKBi4.52521$X3.1110519@news.tpnet.pl>...

1. Data: 2000-01-27 15:30:33

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kosmo napisał(a) w wiadomości: <01bf6669$674f1b20$492ba0d4@default>...
>Moze w pewnym momecie zaczynasz sie nudzic lub...Popadasz w depresje.
>Jedz wicej magnezy i mysl optymistycznie ;-) (ale madrala ze mnie)

Nuda ? O nie ! Depresja ? Niestety ... tak . Dzięki za rady .

Szczęście z internetu
novamatorka
znowu malo psychologii
Pomoc