hydrocolonoterapia

1. Data: 2006-02-28 16:53:36

Temat: hydrocolonoterapia
Od: "KraXon" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos byl na takim zabiegu i czy moze wyleczyc tradzik ??

2. Data: 2006-02-28 17:51:30

Temat: Re: hydrocolonoterapia
Od: "KraXon" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

hydrocolonoterapia to inaczej Płukanie jelita grubego :]

3. Data: 2006-02-28 18:56:17

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hydrocolonoterapia to inaczej Płukanie jelita grubego :]

lewatywą w tradzik? ktos lubi takie atrakcje to w koncu czemu nie, kiedys
leczono w ten sposob nawet opetanych to czemu na tradzik mialoby nie pomoc
:-) naiwny lud wszystko kupi ;-)

Tomasz

4. Data: 2006-02-28 19:49:45

Od: "KraXon" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lewatywą w tradzik? ktos lubi takie atrakcje to w koncu czemu nie, kiedys
> leczono w ten sposob nawet opetanych to czemu na tradzik mialoby nie pomoc
> :-) naiwny lud wszystko kupi ;-)

Dlaczego tak uwazasz ?? Wedlug Ciebie przyczyna tradziku jest ... ??

Slucham ..

5. Data: 2006-02-28 20:10:43

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak uwazasz ?? Wedlug Ciebie przyczyna tradziku jest ... ??
>
> Slucham ..

no na pewno nie zalegajaca "kupa" w kiszce stolcowej :-) przyczyna nie jest
chyba tajemnica- dojrzewanie i hormony, a bezposrednio poprostu bakterie na
skorze; dorosniesz chlope i jak reka odjal, narazie dbaj poprostu o higiene
ale od tej drugiej strony ;-) jak Cie to kreci to lewatywa nie tez zaszkodzi

Tomasz

6. Data: 2006-02-28 20:39:47

Od: "KraXon" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorze; dorosniesz chlope i jak reka odjal, narazie dbaj poprostu o
> higiene ale od tej drugiej strony ;-) jak Cie to kreci to lewatywa nie tez

Mam 23 lata - badanie hormonow robilem jakis miesiac temu - wszystko
idealne.
Jesli chodzi o bakterie na skorze to ma je kazdy wiec dlaczego wszyscy nie
mamy tradziku ?

Rozumie tradzik w wieku mlodzienczym - burza hormonow itp. ale jak widzisz u
mnie to juz zostalo wykluczone.
Poza tym wydaje mi sie ze tradzik to efekt zatrucia organizmu (w moim
przypadku) ktory w ten sposob informuje ze cos jest nie tak.
Uzyj gogle i zobaczysz jak bardzo wazna role spalnia jelito grube w
organizmie czlowieka.

Przyczyn tradziku moze byc wiele ale nie kazdy to rozumie np. dermatolodzy
(oczywiscie nie wszyscy).
Przychodzi dziewczyna w wieku 17-18 lat do pani dr. a ta bez badan, rozmowy
itp wypisuje jej Diane 35 jak by to bylo jedyne "cudowne"
lekarstwo na tradzik.

7. Data: 2006-02-28 21:11:49

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 23 lata - badanie hormonow robilem jakis miesiac temu - wszystko

alez zrob sobie ta lewatywe jezeli wierzysz ze Ci to moze pomoc :-) a tak
wlasciwie co powiedzial dermatolog, bo jakos nie wydaje mi sie, zeby to on
podsuwal Ci takie pomysly? ja mowie, ze powinienes dbac o higiene i z
czasem wszystko sie unormuje, wiem ze wydaje Ci sie ze jestes juz bardzo
dorosly i trzeba szukac jakogos specjalnego wytlumaczenia na ten stan ale
tak to juz jest czasami ze trzeba poczekac dluzej od innych

Tomasz

8. Data: 2006-03-01 15:41:32

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> no na pewno nie zalegajaca "kupa" w kiszce stolcowej :-)

Bys sie zdziwil jakbys sie dowiedzial jakie szkody w organizmie moga
spowodowac gnijace resztki niestrawionego pokarmu zalegajace przez lata w
zakamarkach jelit...

>przyczyna nie jest chyba tajemnica- dojrzewanie i hormony, a bezposrednio
>poprostu bakterie na
> skorze; dorosniesz chlope i jak reka odjal, narazie dbaj poprostu o
> higiene ale od tej drugiej strony ;-)

Ales ty mundry, he he. Skad masz takie info?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

9. Data: 2006-03-01 17:08:02

Od: "KraXon" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos byl na takim zabiegu i czy moze wyleczyc tradzik ??

Zastanawiam sie jeszcze czy to bezpieczny sposob ??
Czy czasam nie lepiej uzyc jakis ziolek itp

10. Data: 2006-03-01 18:39:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Ales ty mundry, he he. Skad masz takie info?

jak mundry - to pewnie z elblunga

--
pozdro
ape