Jaki olej jest najzdrowszy?

11. Data: 2009-02-16 15:21:48

Temat: Re: Jaki olej jest najzdrowszy?
Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

> [ciach]

> i,

> Oj nie denerwuj sie, chodzi o to, że w tamtym wątku temat został
> rozwiązany i nie potrzebnie się produkujesz a wystarczyło go tylko
> przeczytać do końca, link miał pomóc pytającemu w odpowiedzi na zadane
> pytanie. A nie mi, ja już jestem oświecony w temacie, o czym przeczytał
> byś w wątku, którego nie chciałeś czytać, a nawiązałeś do niego. Olejowi
> słonecznikowemu mówimy nie :) jak i temu z pestek winogron.

ale ja sie wcale nie denerwuje. Skad ci to przyszlo do glowy, to przeciez twoj
problem, a nie moj. Po prostu pytam o co ci chodzi z tym *elaboratem*.

Nie tyle nie chcialem czytac, co po prostu nie mam czasu czytac tego
dlugasnego watku, zwlaszcza, ze pobiezne jego przejrzenie doprowadzilo mnie do
wniosku, ze szkoda mojego czasu na jego czytanie.

Jesli uwazasz, ze jestes juz oswiecony, to OK. Ja jednak nie bylbym na twoim
miejscu az tak tego pewien.

12. Data: 2009-02-16 16:00:26

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

> ale ja sie wcale nie denerwuje. Skad ci to przyszlo do glowy, to przeciez twoj
> problem, a nie moj. Po prostu pytam o co ci chodzi z tym *elaboratem*.

a o nic tylko, ze jest dłuuugi, a wątek wcale taki nie był, nieważne
zresztą.

> [...]
> wniosku, ze szkoda mojego czasu na jego czytanie.
>
> Jesli uwazasz, ze jestes juz oswiecony, to OK. Ja jednak nie bylbym na twoim

Co do olejów przerobiliśmy już temat na grupie wystarczająco,
przynajmniej jak na razie nigdzie nie zostałem zaskoczony z tego
tematu... a pewien w życiu niczego nie jestem, są tylko większe i
mniejsze przypuszczenia :)

Pozdrawiam.

Myślę że EOT.

--
Blog: http://blog.stalica.info

13. Data: 2009-02-16 16:06:19

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica wrote:

> [...]
> byś w wątku, którego nie chciałeś czytać, a nawiązałeś do niego. Olejowi
> słonecznikowemu mówimy nie :) jak i temu z pestek winogron.

dyskutujesz z szaleńcem, który ma bana na prawie wszystkich forach, na
których się pojawił (ostatnio chcieli mnie wyrzucić z jednego, bo mamy
podobne nicki na gazeta.pl). Tutaj ma pozakładane ignory przez większość
userów, co widać po ciągłych zmianach nicka, próbuje w ten sposób wyjść z
filtrów żeby jeszcze raz, jeszcze jedną wiadomość od niego przeczytali...
możesz wygooglać jak kiedyś niejaka krystyna opty zadała sobie trud
wyszukania kilkudziesięciu osobowości tego gościa po IP i
charakterystycznych naleciałościach językowych (gościa czy może tej
kobiety - ciężko wyczuć, bo raz podaje się za faceta raz za babkę). Co by o
Krysi i promowanym przez niej horrorze dietetycznym nie mówić, akurat w tym
wypadku spisała się na medal.

Gość jest po prostu chory psychicznie. JA napisałem, że olej lniany jest
zdrowy (co potwierdzi 99% lekarzy), więc ON będzie pisał że jest niezdrowy
(spytaj go dlaczego tak jest niezdrowy to wpadnie w furię). Jakbym napisał,
że ziemia nie jest płaska, pewnie tez miałby jakieś "ale". Łaził za mną po
forach internetowych na których się udzielam i dręczył ludzi sensacjami na
mój temat po tym, jak kiedyś go zjechałem w dyskusji. Tutaj też przyłazi i
wkleja każdemu wyrwany z kontekstu fragment który rok temu jakiemuś
spammerowi napisałem, lol.

Lojalnie ostrzegam, dorobisz się tego, czego ja się dorobiłem - czubka
biegającego za Tobą po całym internecie.

14. Data: 2009-02-16 16:44:49

Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Lojalnie ostrzegam, dorobisz się tego, czego ja się dorobiłem - czubka
> biegającego za Tobą po całym internecie.

ok, ok....masz racje, wszystkie osoby ktore kwestionuja twoja *niesamowita*
wiedze, to czubki.

A teraz moze zaczniemy dyskutowac na argumenty merytoryczne? Masz na tyle odwagi
aby taka dyskusje podjac ze mna na tym forum?

Moze, zaczniemy od tego, ze sprobujesz przekonac w sposob merytoryczny
grupowiczow dlaczego uwazasz, ze olej lniany jest najlepszym zrodlem omega-3 ?

15. Data: 2009-02-16 16:57:51

Temat: Re: i jeszcze jedno...do tomka w.
Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

przypominam ci ze nie ustosunkowales sie pytania ktore ci zadalem w ty tekscie.
czy mozesz wypowiedziec sie, bez bluzgow typu ci lekarze to *sku...y* i glupki?

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

m-w-raka,30074,1

acha, jeszcze jedno w celu zainspirowania trolla z pl.sci. medycyna do myslenia.

Poniewaz link ktory podales opisuje diete wegetarianska ktora zastosowano
m.innymi u osob chorych na nowotwor prostaty, proponuje sie zastanowic
nad faktem wyjatkowo niskiej zachorowalnosci na ten sam nowotwor u Iniuitow
(Eskimosow), ktorych tradycyjna dieta jest wyjatkowo bogata w produkty
pochodzenia zwierzecego.

W tym celu podaje link do naukowego donoesienia na ten temat:

http://cebp.aacrjournals.org/cgi/content/full/12/9/9
26

No i jak wytlumaczysz teraz kolego TW, taki ewenement?

16. Data: 2009-02-16 18:00:21

Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki napisal:

> [...]
>
> Lojalnie ostrzegam, dorobisz się tego, czego ja się dorobiłem - czubka
> biegającego za Tobą po całym internecie.

widze ze jedziesz po bandzie, a ja jako przez ciebie ewidentnie oczerniony
uwazam, ze mam prawo do obrony, dlatego dla pelniejszego zobrazowania twoich
twoich *mozliwosci* wklejam link do wydzarzenia ktore mialo miejsce na tej
grupie rok temu. Chce tylko zauwazyc, ze bylem jedna z nielicznych osob ktora
probowala cie wowczas bronic, a czego teraz niestety zaluje.
Kolejny raz potwierdza sie powiedzenie, ze jak sie ma *miekkie serce* to trzeba
miec twarda inna czesc anatomiczana ciala;)

Watek zatytulowany jest *Zegnam was* i tekst go zapoczatkowywujacy teraz
postanowilem wkleic, bo mnie do tego zmusiles:

*Krzysztof (Suzuki Kokushu)

More options Jan 17 2008, 12:45 pm
Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
Date: Thu, 17 Jan 2008 18:45:02 +0100
Subject: Żegnam Was

Kochani i mniej kochani użytkownicy grupy pl.sci.medycyna!

Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.
Rezygnują z subskrypcji p.s.m.. Mam dość użerania się z zadufanymi w
sobie, nie znającymi kindesztuby ćwierćinteligentami, przepychanek z
debilnymi promotorami nonsensownych terapii, walki z idiotycznymi
poglądami, przekonywania durniów do zachowania zdrowego rozsądku,
udzielana rad za które nikt mi nawet nie powie, bym się w d* pocałował.
Prawdę mówiąc, żal mi, że traciłem czas, przez te kilka lat mogłem
napisać parę publikacji więcej. Nie będę się krygował i pisał 'nie
zatrzymujcie mnie'. Nie sądzę, by ktoś mnie zatrzymywał.

PS. Ukłony dla Szanownych Kolegów, w szczególności Marka, Piotra. Chyba
tylko oni zostali z dawniejszych czasów, ile to już, 7, 8 lat? *

http://tinyurl.com/bhh2zb

Przy okazji chcialem przeprosic pana Krzysztofa, za moja pochopna i krzywdzaca
dla niego ocene sytuacj. Pan Krzysztof jak widac, potrafil lepiej ode mnie
ocenic twoja osobe.

17. Data: 2009-02-16 19:24:18

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...JA napisałem, że olej lniany jest
> zdrowy (co potwierdzi 99% lekarzy), ...
A wątroba ?!

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

18. Data: 2009-02-16 20:31:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> A wątroba ?!

co wątroba?

19. Data: 2009-02-16 21:09:08

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" napisał:
> co wątroba?

a wątroba na to: niemożliwe?!:O)

20. Data: 2009-02-17 08:43:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co wątroba?

Olej lniany jest niezdrowy na wątrobę. Wiem po własnej.

--
[...]

obniżona temp. dziecka
Co to jest "zdjąć blok" w kontekście serca?
bardzo prosze o pomoc - bo nikt nic nie wie :(
wycinek z szyjki macicy
pieczenie z lewej strony pod zebrami?