i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku

1. Data: 2001-12-10 19:39:03

Temat: i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
Od: "Smorfia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Pewnie sie jeszcze nie zdazylam przyznac, ale jestem kawoholiczka i to
bynajmniej nie anonimowa. W nalog popadlam w czasie wyjazdow do braci
Italiancow i tak mi jakos zostalo.Uwielbiam kawe, zbieram i staram sie
testowac wszystkie przepisy. zdecydowanie najbardziej lubie kawe swiezo
mielona i od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem zakupu porzadnego mlynka.
W okolicach wrzesnia pozyczylam takowy przyrzad od Deutera, bo nie mialam
czym zmielic urodzinowego prezentu- kawy waniliowo-orzechowej. Czas płynie i
chyba powinnam młynek oddać:) Gdzie mozna zakupic w W-wie dobry mlynek do
kawy i czy ceny sa w miare ludzkie?

A jezeli ktos znakby jakies sympatyczne przepisy na kawe, to czekam z
utesknieniem...:)

--
Pozdrowiam,
Smorfia

1. Data: 2001-12-10 21:39:40

Temat: Re: i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smorfia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jezeli ktos znakby jakies sympatyczne przepisy na kawe, to czekam z
> utesknieniem...:)

Hejeczka;-)))

A może tak kawkę po kapitańsku czyli z koglem moglem, albo kawka
rozgrzewająca - mocna kawka (oczywiście z ekspresu, rozpuszczalne to nie
kawa, tylko napój kawowy), do tego łyżeczka kakao, szczypta cynamonu (często
robię tak, że dodaję cynamon do parzenia - na sitko razem z kawą), plasterek
pomarańczy do środeczka i bita śmietana na wierzch;-))) Ostatnio zapijam się
kawą z kardamonem i cynamonem, na zimowe wieczory pycha;-)) To tyle w
ekspresowym tempie...

Pozdrawiam,

Kaliope - kawosz

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-12-11 14:56:25

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba powinnam młynek oddać:) Gdzie mozna zakupic w W-wie dobry mlynek do

Czesc
W Krakowie sa (moze doWarszawy tez dotarły)kawiarnio-sklepy "Pozegnanie z
Afryka".
Tam mozna kupic reczne mlynki do kawy, z tym ze trzeba miec w kieszeni con.
100 zl.,
Ja wlasnie takowy zamowilam sobie na prezent pod choinke :-)

besitos
evelyna

1. Data: 2001-12-12 07:49:34

Od: m...@i...pl (Miniu) szukaj wiadomości tego autora

Ja mogę Ci polecić młynek żarnowy Niewiadów, mam go od paru ładnych
lat i sprawuje się świetnie. Kosztuje mniej niż zagraniczne , a jest
naprawdę solidny no i dodatkowo ma regulację grubości ziarna
(zmielonego).
Pzdr
mmminiu

1. Data: 2001-12-12 11:10:52

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

[ciach]
>Ostatnio zapijam się
> kawą z kardamonem i cynamonem, na zimowe wieczory pycha;-))

Kaliope, a gdzie kupujesz kardamon ?

pozdrufffka
evelyna

1. Data: 2001-12-12 20:45:12

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Kaliope, a gdzie kupujesz kardamon ?

Hejeczka;-)))

Do niedawna kupowałam w Carrefourze, ale ostatnio trafiłam do Sklepiku
Naturalnego (na ul. Krupniczej, oczywiście namiar z grupy;-))))))))) i od
tej chwili tylko tam zamierzam zaopatrywać się w przyprawy i zioła... Tam
tak bosko pachnie i różne cuda można kupić... Mąż ostatnio chciał mnie
wołami wyciągać, żebym w końcu wylazła;-))) Przyprawę do pierników udało mi
się zrobić boską, tylko pierniki jakieś twarde wyszły ;-(((

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-12-13 09:00:49

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Miniu <m...@i...pl>

> [...]
> lat i sprawuje się świetnie. Kosztuje mniej niż zagraniczne , a jest
> naprawdę solidny no i dodatkowo ma regulację grubości ziarna

Gdzie??? Co??? Jak??? Za ile ???? mozna go kupic?

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-12-13 09:55:46

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Do niedawna kupowałam w Carrefourze, ale ostatnio trafiłam do Sklepiku
> Naturalnego (na ul. Krupniczej, oczywiście namiar z grupy;-))))))))) i od
> tej chwili tylko tam zamierzam zaopatrywać się w przyprawy i zioła

Dzieki,
pędem nabędę :-))
i pojde tam bez meza ... :-)))
serdecznosci :-)
evelyna

1. Data: 2001-12-14 10:16:41

Od: m...@i...pl (Miniu) szukaj wiadomości tego autora

Wiesz ,ze do restauracji sie nie nadaje ?!
za badzo buczy !
buuuu :o)
mminiu

Pozegnanie z Afryka tez mamy
Re: i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
AJERKONIAK
sposob na idyka
Tort na roczek