sprzedaż nasienia

41. Data: 2003-01-08 12:29:07

Temat: Re: sprzedaż nasienia
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalina Mihalska" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avh39g$45d$1@news.tpi.pl...

> A jak uniknąć małżeństw "rodzeństwa" - wszystko anonimowo ?

I to jest problem. Nikt nie zagwarantuje, że to rodzeństwo się nie spotka i
nie pokocha.
Ale przy naturalnym zapładnianiu też tego nie wiemy.

Czy nasz tato ma tylko nas?
Czy nasz mąż ma tylko nasze dzieci?
A nasz dziadek?

Tego często nie wie nikt.
Sowa

P.S.
Proszę pisz POD cytatem, i TNIJ cytaty. Jak na załączonym obrazku. :-)
Dziękuję

42. Data: 2003-01-08 12:30:30

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <avh39g$45d$1@news.tpi.pl>, b...@p...onet.pl says...
> A jak uniknąć małżeństw "rodzeństwa" - wszystko anonimowo ?

Mozna przeprowadzic badania genetyczne.

K.

43. Data: 2003-01-08 12:31:09

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <avh39g$45d$1@news.tpi.pl>, b...@p...onet.pl says...
> A jak uniknąć małżeństw "rodzeństwa" - wszystko anonimowo ?

Można przepowadzić badania DNA.

K.

44. Data: 2003-01-08 12:33:42

Temat: Re: Re: Re: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <avh5gp$9t9$1@news.gazeta.pl>, d...@N...gazeta.pl
says...
> A czy ja napisalam, ze to problem ? Chodzilo mi tylko o wypowiedz, ze jakoby
> pary sa kwalifikowane do pobrania nasienia z banku spermy, a przeciez w wielu
> krajach tak nie jest !

OK zle zrozumialem.

K.

45. Data: 2003-01-08 12:38:27

Temat: Re: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atka" <r...@p...onet.pl> napisał w

> Chyba większość ludzi nie miałaby dylematów jeśli chodzi o oddanie szpiku.

Sorry za zmianę tematu (znowu ;-)))

Jak wiele z Was jest potencjalnym dawcą szpiku ?
Jak wiele osób zarejestrowało się w Fundacji Urszuli Jaworskiej ?

Bo mówić o tym, że się _nie_ma dylematów_ jeśli chodzi o oddanie szpiku z
ludzmi, którzy tego szpiku oddać _nie_chcą_ to takie ..... puste ;-/

Pozdrawiam
MOLNARka ... żeby uniknąć pytań - potencjalny dawca od kilku lat już

46. Data: 2003-01-08 12:48:38

Temat: Re: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Nasienie meskie to towar nazwe to "łatwoosiagalny", a my kobiety mamy
> okreslona pule naszych jajeczek i to powoduje, ze mimo woli mam wrazenie, ze
> jest to towar wyzszej jakosci.

ROTFL! :-P

Jesli chodzi o scislosc, zarowno komorka jajowa, jak i plemnik niosa
ze soba te sama "dawke" genow.
A co do jakosci - plemnik, ktory wdarl sie do komorki jajowej jest
metoda selekcji wybrany z kilkudziesieciu-kilkuset milionow
plemnikow... :-))) I ciezko sie napracowal, zeby dotrzec do celu. A
komorka jajowa, siedzi sobie i tylko czeka na zmilowanie... Poza tym
kobieta wykorzystuje bardzo niewielka czesc swojej "puli". Podobnie
zreszta, jak mezczyzna...

No, to jak, Swieta Bozego Narodzenia, czy Wielkanoc? ;-)))

Podsumowujac - bez takich wartosciowan, prosze... :-$

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

47. Data: 2003-01-08 12:55:47

Temat: Re: sprawiedliwość było: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] _egzaminy_ dla przyszłych rodziców by nie przeszły ?
> [...]

A szkoda... Poza wszystkim innym - ja bym na pewno nie zdała i
mogłabym wreszcie powiedzieć mojemu marudzącemu tacie, że się
nie nadaję i cześć pieśni :)

Pozdrawiam
Hanka ostatnio nękana ze zwiększoną częstotliwością, również
przy użyciu argumentów poniżej Australii
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

48. Data: 2003-01-08 13:02:54

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka"
> Chyba nie mam.
> Bo raczej _egzaminy_ dla przyszłych rodziców by nie przeszły ?

Egzaminy... może i by przeszły tyle że co z tymi które zajdą
bez zaliczonego egzaminu? ;-I
Asia

49. Data: 2003-01-08 13:07:48

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atka"
> Jeżu, ja mówię o komórce zapłodnionej.
Ooo.. to widocznie nie zrozumiałaś tematu;) _Zapłodnionej_mojej
komórki jajowej także bym nie oddała: to dla mnie jest już dziecko
które jest we mnie. A my mówiliśmy o niezapłodnionej komórce
jajowej..takiej jaka marnuje się co miesiąc.

>Jakoś nie wyobrażam sobie że co mie
> siąc tracę zapłodnioną komórkę - staram się do tego nie dopuścić.
???
A jak to robisz? Zachodzisz w ciazę co miesiąc?????
Wiesz że wszystkie inne kobiety jednak tracą? ;)

>Myślisz że
> do badań wykorzystywana jest komórka nie zapłodniona ? Gdybym miała 100% p
> ewność, że moja komórka nie będzie zapłodniona, to proszę, mogę co miesiąc
> ją dawać .
Oooo.... wiesz co, prawdę mówiąc nie wiem, wydawało mi się że tak.
Ale nawet jeśli nie to temat wątku dotyczył po prostu komórki jajowej
a nie zapłodnionej komórki jajowej.
Dlatego zastrzegam ze nie dałabym sobie wyrwać z mojego brzucha
zapłodnionego jajeczka - mojego dziecka! :)
I chyba się zrozumiałyśmy, prawda? :)

> Naprawdę ? Jak by się bardzo postarała, to pewnie by mogła.....
Jak?? Nie da się co miesiąc zachodzić w ciąże i z każdej mieć
dziecko przecież;) W takim razie do czego je zużywają???
Asia

50. Data: 2003-01-08 13:10:07

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka"
> Jak wiele z Was jest potencjalnym dawcą szpiku ?
> Jak wiele osób zarejestrowało się w Fundacji Urszuli Jaworskiej ?
> MOLNARka ... żeby uniknąć pytań - potencjalny dawca od kilku lat już

Jeśli orientujesz się w temacie to może odpowiesz mi na kilka pytań? :)
Czy jest punkt pobrań w Krakowie? Czy przeciwskazaniem są:
ciąża, karmienie i aktualne starania o zapłodnienie?
Asia

Kraków - gazeta ogloszeniowa [reklama]
mama putka
Chorobliwa zazdrosc