i tak się tylko pochwale przy okazji

31. Data: 2013-04-15 15:54:52

Temat: Re: i tak się tylko pochwale przy okazji
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:kkh0kt$hj9$1@node1.news.atman.pl...

> W kwestii formalnej: pisze się "łał" czy "wow"?

Żęnujesz. Ziulu.

32. Data: 2013-04-15 16:04:42

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 15:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

ium_mechanical-head-2_54.jpg

> moja bardzo wielka...

tylko mleko nie ma wina

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
d&v=nzTUfrc6pKI

jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

33. Data: 2013-04-15 16:05:43

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 15:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-04-14 23:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>
> Łał!
łał

> Łał!!!
łał

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

34. Data: 2013-04-15 16:06:25

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 15:54, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Żęnujesz. Ziulu.
wolę świron :-D

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

35. Data: 2013-04-15 16:12:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 07:55, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Pozory mylom, pszepana.

Poeci to ludzie którzy mają wiedzę i potrafią w poezji, na bazie
wiedzy i własnego doświadczenia, pokazać elemety świata.
A to nie ma nawet bazy, co dopiero mówić o przemyśleniach. Chociaż w
DADA, taki klub był w łodzi, przychodził jakiś taki element, który że
DADA to poezja absurdu, swoje tomy przynosili i to prosiło się o
lekarza. I tu jest podobnie, to raczej znęcanie się nad odbiorcą,
zadufanego w sobie matoła.

36. Data: 2013-04-15 16:13:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko mleko nie ma wina
>
> https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
d&v=nzTUfrc6pKI

> jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Dobre :-D

Swego czasu furore robila kampania "got milk?" - wyjatkowo elastycznie
dajaca sie wykorzystac fraza.

37. Data: 2013-04-15 17:03:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> wolę świron :-D

Tak wolisz, piciuniu? :D
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

38. Data: 2013-04-15 19:59:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2013 07:55:23 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> o to właśnie chodzi mi od lat. jak mam spaść to proszę cie.e
> z wysokiego konia i albo rybka albo akwarium.
> poza tym ja sie nie pchałam na afisz, zostałam zauważona
> po czym mie to zaproponowano.

Czyli jak widać miałam rację niegdyś. Pamiętasz?
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

39. Data: 2013-04-15 20:18:06

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 19:59, Ikselka pisze:

> Czyli jak widać miałam rację niegdyś. Pamiętasz?
rzeco bo pamięć mam wybiórczą raczej

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

40. Data: 2013-04-15 21:45:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2013 09:52:19 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> dalej to co będzie. ja juz osiągnęłam coś ważnego

Mam nadzieję, że jesteś przygotowana na KAŻDĄ ocenę. To, że Twoje wiersze
są fajne, ze wielu osobom się podobają, nie musi oznaczać, ze zawodowy
krytyk je dobrze oceni. No ale oby było inaczej, najserdeczniej Ci tego
życzę. Ja bym sie nie odwazyła, ale do odważnych świat nalezy :-)
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-
geje-a-1-to-ksiadz

Ludzie dojrzewają
Nienawidzą i kradną
Wymiar bez Wiary
Antysemityzm bez Żydów.
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?