i znowu hemoroidy

1. Data: 2003-07-19 17:36:18

Temat: i znowu hemoroidy
Od: "jedrek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam.
Jakiś czas temu coś mi wyskoczyło w wiadomej okolicy. Wyglądało jak kulka o
średnicy paru milimetrów, fioletowa (nie pytajcie jak to zobaczyłem).
Poszedłem do lekarza, który stwierdził, że to hemoroid i przepisał leki:
- Distreptaza w czopkach
- Detralex (tabletki)
- Procto Żel Tołpy (niestety nie znalazłem w aptece, kupiłem Procto
Glyvenol)
Stosowałem wszystko jak doktór kazał i nic. Żadnej widocznej zmiany.
Jako, że nie za bardzo mam pieniądze na dalsze eksperymenta u tego pana
doktóra (leki tak ze stówkę mnie wyniosły) myślę, że czas teraz na medycynę
tradycyjną. Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Zaznaczam, że prócz tego że tam jest nie odczuwam żadnego bólu.
Pozdrawiam i proszę o pomysły.

2. Data: 2003-07-19 17:57:00

Temat: Re: i znowu hemoroidy
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślę, że czas teraz na medycynę
> tradycyjną. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

A co to wg. ciebie medycyna tradycyjna?

3. Data: 2003-07-19 18:08:56

Od: "Redi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Procto Żel Tołpy (niestety nie znalazłem w aptece, kupiłem Procto
> Glyvenol)
> Stosowałem wszystko jak doktór kazał i nic. Żadnej widocznej zmiany.

Też mnie ta przykra przypadłość dopadła wczoraj na wieczór, tyle że mnie
bolało jak cholera, nie mogłem chodzić, stać, siedzieć, leżeć, cała noc nie
przespana....Rano kupiłem tylko Procto Glyvenol, posmarowałem i już po paru
godzinach odczułem znaczną ulgę jak i zmniejszenie się tego paskudztwa.

pozdr
Radek

4. Data: 2003-07-19 18:19:16

Od: "jedrek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to wg. ciebie medycyna tradycyjna?

Może jakieś okłady, ziółka. Jakiś sprawdzony sposób żeby hemoroid zniknął.
Czytałem o kolesiu, który uciął hemoroida żyletką, ale nie wiem czy przeżył
krwotok.
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone: głupota ludzka i wszechświat. Ale
co do pierwszej to nie jestem pewien"

5. Data: 2003-07-20 10:42:35

Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> średnicy paru milimetrów, fioletowa (nie pytajcie jak to zobaczyłem).
> Zaznaczam, że prócz tego że tam jest nie odczuwam żadnego bólu.

Jest sposób, może nie wszystkim jednako pomoże i nie od razu, ale warto
spróbować.
Jednocześnie można go traktować jako metode diagnostyczną.
Proponuję dla sprawdzenia przeprowadzić eksperyment, wypróbójcie na sobie i
znajomych!

Metoda polega na uciskaniu miejsca na dłoni pomiędzy kciukiem a palcem
wskazującym, miejsce to chwytamy np drugą ręką - palcami i naciskamy
szukając okolicy gdzie nas lub badanego (leczonego) zaboli do stopnia,
(granicy normalnej wytrzymałości).
U osób chorych na wiadomą dolegliwość nawet nieznaczne uciskanie spowoduje
piorunujący efekt bólu. Jednak po kilku dniach tej terapi ból będzie malał i
dolegliwość też.

Mam prośbę o ewentualne potwierdzenie tej metody na priv lub na forum.
I oczywiście o ile ktoś może coś dopowiedzieć z osób z medycznego punktu
widzenia.

Przy okazji jeśli kto do kompletu zastosuje jakieś maści to pewnie będzie
jeszcze lepiej.
Pozdrawiam i żwcze szybkiego wyleczenia.
Nie dajmy się !!!

6. Data: 2003-07-20 15:31:12

Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest sposób, może nie wszystkim jednako pomoże i nie od razu, ale warto
> spróbować.
>>
> Przy okazji jeśli kto do kompletu zastosuje jakieś maści to pewnie będzie
> jeszcze lepiej.

I jeszcze dodatkowo można rutinoskorbin i 3 x dziennie wypić po jednej
łyżce stołowej soku z cytryny (ewentualnie) dosłodzić miodem lub cukrem ;-)
--
Rysiek Sos. d...@i...pl
gg 2955970

7. Data: 2003-07-21 03:39:14

Od: "rs" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy siedzisz dlugo na kiblu i zmuszasz sie do srania?

8. Data: 2003-07-21 14:32:34

Od: "flame" <f...@f...wonder.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moge ci odradzic jak sie wyleczyc, sam mialem ta dolegliwosc.
1. Odpowiednia dieta.
2. Sport koniecznie regularnie.
3. Higiena.

Mozesz sie nie wyleczyc calkowicie ale napewno doligliwosci ustana. Po
powrocie do dawnego trybu zycia moze powracac dolegliwosc.
Mialem takie stadium ze wystepowalo krwawienie z guzkow. Leki nie pomagaly,
lecz tylko zminilem tryb zycia dosc szybko objawy zniknely. Jesli jestes
kierowca zawodowym to tym bardziej musisz dostosowac sie do tych trzech
punktow gdzyz ta chorobe uwaza sie za chorbe zawodowa kierowcow. Tryb
siedzacy zycia ma wplyw.
Wiem ze w zawansowanym stadium robi zabiegi nie wiem dokladnei w jakim
stadium meczylem sie jakies pare lat z tym. Oczywiscie alkochol tez trzeba
odstawic.
Choroba jest zwiazana scisle z trybem zycia i odzywiania szczegolnie.

soczewki kontaktowe...
[Off topic] Roaccutane
temperatura a karmienie piersia PILNE
Puchnięcie nóg w ciązy