idą Święta

1. Data: 2005-03-17 12:17:32

Temat: idą Święta
Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idą Święta. W pracy kobitki o niczym innym nie rozmawiają, tylko o tym, czy
okna pomyły i co będą gotowały, piekły, przyrządzały. Czy to nie przesada z
tym żarciem? Komu to do czego potrzebne. Strata czasu i pieniędzy. Część
żarcia i tak pójdzie do śmietnika, jak co roku. Jak sami nie wyrzucimy, to
wyrzucą obdarowani przez nas na odchodne członkowie rodziny. Czas skończyć z
tą paranoją. W Europie nikt tak nie robi.
jacek

1. Data: 2005-03-17 12:26:05

Temat: Re: idą Święta
Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@s...xp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyrzucą obdarowani przez nas na odchodne członkowie rodziny. Czas skończyć
> tą paranoją. W Europie nikt tak nie robi.

racja.
najpierw się zmęczą, bo sprzątają i gotują, potem się zmęczą, że za duż
zjedzą, a na końcu będą się męczyć, próbując się odchudzać;)
gwiazdooka

1. Data: 2005-03-17 12:31:22

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Mar 2005 13:17:32 +0100, Waćpanna lub Waćpan *jacek*, w
wiadomości news:<news:d1bspd$gmm$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> wyrzucą obdarowani przez nas na odchodne członkowie rodziny. Czas skończyć z
> tą paranoją. W Europie nikt tak nie robi.

U mnie w domu nic się po świetach nie wyrzuca do śmietnika, nie oceniaj
innych swoją miarą.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-03-17 12:36:13

Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gwiazdooka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> racja.
> najpierw się zmęczą, bo sprzątają i gotują, potem się zmęczą, że za duż
> zjedzą, a na końcu będą się męczyć, próbując się odchudzać;)
A do tego całe życie słyszałem jeszcze, że to wszystko to poświęcenie dla
rodziny. Nie dość, że jajka święcone, to jeszcze panie domu poświęcone.
Święconka mi kością w gardle stawała. A na samą myśl, że za tydzień znowu
ponowi się to coroczne misterium męki kuchennej, to mi się robi na przemian
zimno i ciepło.
jacek

1. Data: 2005-03-17 12:36:41

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Święconka mi kością w gardle stawała. A na samą myśl, że za tydzień znowu
> ponowi się to coroczne misterium męki kuchennej, to mi się robi na

I dlatego tak lubię moją mamę: gotuje to co lubimy, w ilościach
umiarkowanych i nie chce popełnić samobójstwa z powodu umycia okien po
swiętach, a nie przed nimi.
mnie się święta jawią jako miły czas lenistwa i przyjemnego asystowania w
roli podkuchennej przy całkiem normalnym przygotowywaniu posiłków
i oby wszystkim było tak przyjemnie;))))

1. Data: 2005-03-17 12:47:06

Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w domu nic się po świetach nie wyrzuca do śmietnika, nie oceniaj
> innych swoją miarą.
> --
wlasnie...
tez nie wiem skad podejscie, ze w ogole jedzenie sie do smietnika wyrzuca.

wlasnie te przygotowania pozwalaja zrobic ze Swiat wyjatkowe dni.

A jak ktos sie cale zycie odchudza, to mily wyjatek w diecie;)

Ja tam swieta lubie i gotowanie i przygotowania. Jasne, dla kazdego cos
milego;) Jezeli ktos nie lubi, niech siedzi przy chlebie z maslem i z sola
(ktory w innych warunkach mi bardzo smakuje;))

a ja bede miala same pyszne dania... I nawet miesieczne odchudzanie mi nie
straszne po tym. Warto bedzie;)
MadziaK Swiateczny

1. Data: 2005-03-17 12:56:06

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzucą obdarowani przez nas na odchodne członkowie rodziny. Czas skończyć
> tą paranoją. W Europie nikt tak nie robi.

A my musimy robić wszystko tak jak w Europie ?? Uważam, że nasza tradycja
jest piękna,
a jeśli u Ciebie w domu wyrzuca się jedzenie to albo jest niesmaczne, albo
przyrządzone
bez umiaru. Każdy może te dni spędzić jak uważa: albo przy światecznych
potrawach
i udekorowanym stole, albo przed telewizorem z "gorącym kubkiem" w rękach.

1. Data: 2005-03-17 13:16:02

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzucą obdarowani przez nas na odchodne członkowie rodziny. Czas skończyć
> tą paranoją. W Europie nikt tak nie robi.

A co nas obchodzi jak robią w Europie? A Ty czemu się tak indyczysz? Czy
ktoś Cię zmusza do robienia świąt? Nie trać czasu i pieniędzy, nie wyrzucaj
jedzenia, skończ z tą paranoją. Ale pozostałym również nie próbuj narzucić
swego sposobu spędzania świąt - nie przy suto zastawionym stole.
Bez pozdrowień - Agnieszka

1. Data: 2005-03-17 13:19:25

Od: nospam <"jkozlows(nospam)"@opi.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał(a):
> Idą Święta....

...W Europie nikt tak nie robi.
> jacek

hm a jak robia w Europie?

Jerzy

1. Data: 2005-03-17 13:37:20

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nospam" <"jkozlows(nospam)"@opi.org.pl> napisał w wiadomości

> ...W Europie nikt tak nie robi.
>>

> hm a jak robia w Europie?
>
> Jerzy

pewnie mało interesująco;)))

two fat ladies (czytaj: dwie grube baby)
organizacja kulinarna swiat - nieco OT
Pytanko do gospodyń z Niemiec
Nie mam pomysłu na przekąskę :-(
Mieszanki.pl - dostałem i upiekłem