idę powiesić pranie

41. Data: 2007-11-09 08:58:43

Temat: Re: idę powiesić pranie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:fh16n6$cod$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Kiedyś jeden fajny chłopak mnie zabrał na mecz. Bardzo był zadowolony z
> siebie. Skończyłam z nim :-)

I już nie będziesz się dotleniać?

42. Data: 2007-11-09 09:06:52

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> I już nie będziesz się dotleniać?

Chyba się nie nadaję na mecze. Tam bywa niebezpiecznie, ktoś może być
poszkodowany, czyli - po prostu nie spełniam wymogów, ogólnie biorąc.
Pozostaje mi wierzyć, że jednak nie wszyscy, którzy tam chodzą, tak
naprawdę są zdolni do "puszczania krwi", ale nie mam żadnej praktyki w
rozpoznawaniu. Może lepiej unikać?
:-(

--
XL wiosenna

43. Data: 2007-11-09 09:18:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Quod libet. Będę się dotleniał gdzie indziej.

44. Data: 2007-11-09 10:44:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> tak w ogóle to chyba cię trochę nie było?
> dzielnie pisałem o sondażach w trakcie twojej nieobecności :)

jestem, mialem zawirowania zyciowe, ale nic zlego.
Tia, sondaze jakby troche lepsze, te ktore klamaly - dalej klamia.

Na gorsze przeszlo to ze ludzie juz kompletnie przesteli sie zastanawiac,
coraz mniej merytorycznie. Wybory byly w tonacji anty PiS i argumenty
zupelnie przestaly sie liczyc.
Smutne to jest, ze wystaczy zrobic odpowiednia histerie nawet bez pokrycia,
zeby ludzi pociagnac. Merytorycznosc sie przestaje liczyc - wczesniej
jeszcze
znajomi liczyli ze "liberalowie" obniza podatki - teraz juz to dla nich nie
jest
istotne, liczy sie histeria. A jesli cudu nie bedzie, jesli obiecanki byly
tylko opuste
(tak jak do tej pory bywalo), to juz nie ma znaczenia.

Pozdr,
Duch

45. Data: 2007-11-09 11:08:58

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Smutne to jest, ze wystaczy zrobic odpowiednia histerie nawet bez pokrycia,
> zeby ludzi pociagnac.

Zawsze tak było. Zbiorowe myślenie to brak myślenia, dlatego w sprawach
absurdalnych apeluje się do tłumu.

--
XL wiosenna

46. Data: 2007-11-09 15:42:51

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> gdybym miał suszarę

gdybyś był prawdziwym mężczyzną, to byś miał suszarę

[...]

gawreon
:)

47. Data: 2007-11-09 17:51:21

Od: "! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwanos napisał:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> mnie wygladasz na cipe

raczej PIZDE - życiową

48. Data: 2007-11-09 18:21:42

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 16:42, "Gawreon" <s...@l...po> wrote:
> tren R<t...@p...pl>news:fh05c7$747$2@atlantis.n
ews.tpi.pl

> [...]
>
> gdybyś był prawdziwym mężczyzną, to byś miał suszarę
>
> [...]
A Ty masz??

--
Fragile

49. Data: 2007-11-09 18:44:13

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon <s...@l...po> napisał(a):

> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> gdybyś był prawdziwym mężczyzną, to byś miał suszarę

> [...]

otoz to.

50. Data: 2007-11-09 20:39:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> gdybyś był prawdziwym mężczyzną, to byś miał suszarę

suszara jest niemęska. prawdziwy facet suszy osobiście. do dna.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

Re: SSIESZ KUTASY?
Czlowiek - istota smiertelna
ZAPYTANIE
Re: Uwaga: Dziecieca depresja... [z Onetu]
narcystyczna wściekłość