idealizm [było: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny]

31. Data: 2008-06-29 06:56:14

Temat: Re: idealizm [było: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny]
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@h...com> wrote in message
news:g45dd8$mo6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

> To jak zrobisz zdjęcie - musi być ze stabilizacją obrazu, bo na nowych
> bateriach to dopiero wibracje są!!!

Zapewne jest to aparat, którym można zadzwonić... :-P)))))))))))))))

32. Data: 2008-06-29 07:33:01

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że jestem na dość wysokim poziomie w klasie idealistów.

To buractwo bez polotu nazywasz idealizmem... bez przesady...

Paweł

33. Data: 2008-06-29 09:08:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Zapewne jest to aparat, którym można zadzwonić... :-P)))))))))))))))

Pudło! :-)

Ewa

34. Data: 2008-06-29 09:10:24

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Pudło! :-)
>
> Ewa

Nie każ mi się domyślać, co jeszcze może powodować wibracje...

35. Data: 2008-06-30 08:56:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spójrz na Białoruś/Ukrainę (/Rosję), PL i np GB/Niemcy/Szwecję.

W każdym z tych krajów/grup krajów jest tak samo dużo idealistów,
a jednak różnią się znacznie co do klasy.

PL znajduje się pomiędzy tymi "skrajnościami", które sobą reprezentują.

Na czym polega różnica?
M.in. na atrakcyjności tych miejsc dla idealistów.
Idealiści będą ciągnąć na prawo tej listy.

Czy w tym samym kierunku będą ciągnąć nie-idealiści?
To już zależy.
Jeśli bliżej im do Bin-Ladena, to nie, ale jeśli bliżej im mimo wszystko
do człowieczeństwa, to tak.

Czy idealizm zatem to dążenie do perfekcji?
Jeśli jako dążenie do perfekcji rozumieć wstręt do bylejakości i mierności,
to tak.

Czy idealizm to kierowanie się w życiu ideą?
To coś więcej niż tylko kierowanie się. Tak właśnie robią nie-idealiści.

Idealizm to wręcz życie ideami w ich najczystszych formach.
Idealista tym bardziej pozostaje nieszczęścliwy im w jego życie jest
więcej zaprzeczeń obrazów idei w najczystszych formach...
czyli przekłamań opartych na kłamstwach.

--
CB

36. Data: 2008-06-30 09:00:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile mi dasz za to? :)

--
CB

37. Data: 2008-06-30 09:36:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie załamuj mnie już całkiem. :)

BTW jeśli jesteś ograniczona to OK.
Ale jeśli będziesz wychodzić do mnie z tym swoim ograniczeniem,
to nic dobrego z tego nie wyniknie dla nikogo.
Zapamiętaj.

--
CB

> A życie jest brutalne, cybek:
>
> http://uk.youtube.com/watch?v=ZicueG-cMwo&amp;featur
e=related

38. Data: 2008-06-30 09:40:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spójrz w lustro: jesteś jak dziad który gada do obrazu.

Spadaj, szmaciarzu.

--
CB

39. Data: 2008-06-30 11:45:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawiam się: "...wychodzić W TEN SPOSÓB...".

--
CB

40. Data: 2008-06-30 12:16:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://uk.youtube.com/watch?v=ooj_ortllPY&feature=re
lated
http://uk.youtube.com/watch?v=VzGk2o0asnk&feature=re
lated

--
CB

Re: ciało ŻYJE
Wkurwienie
korzenie
Hiszpania - Rosja 7:1
Dziewczyna nie może się pogodzić z rozstaniem.