igła do filetu

1. Data: 2004-10-07 06:50:51

Temat: igła do filetu
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałyście o czymś takim? Widziałam w sklepie. Zawsze mi się wydawało, że
filet to sprawa szydełkowa.
Justyna

1. Data: 2004-10-07 06:58:03

Temat: Re: igła do filetu
Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tak głupuio zapytam. A co to jest filet?
MKat

Użytkownik "Justyna Pawłowska" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ck2p0a$cov$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-10-07 07:13:44

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mkatarynka <m...@w...op.pl> napisał(a):

> Przepraszam, że tak głupuio zapytam. A co to jest filet?
> [...]
To takie serwety, firany lub inne które się robi szydełkiem.Takie kwadraciki
ze słupków. Wzór tworzą wypełnione kwadraciki.
Nie wiem czy zrozumiesz (ja chyba sama nie bardzo). Gdyby coś to będę Ci
dalej tłumaczyła.

1. Data: 2004-10-07 07:33:16

Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze słupków. Wzór tworzą wypełnione kwadraciki.
> Nie wiem czy zrozumiesz (ja chyba sama nie bardzo). Gdyby coś to będę Ci

Tzn taka siateczka?
MKat.

1. Data: 2004-10-07 07:56:21

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

taka siateczka, ale filet i igla do filetu to juz nie szydelko, to wiazana
siateczka, leccie do FAQ grupki , tam sa linki do strony Tomeli bodajze i
wszystko pieknie widac.........
filet szydelkowy jest grubszy i pochlania wiecej materialu.......no i
czasu.....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-07 10:42:46

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:ck2p0a$cov$1@inews.gazeta.pl...
> Słyszałyście o czymś takim? Widziałam w sklepie. Zawsze mi się wydawało,

Ponieważ były już wątpliwości dużo wcześniej (przeglądałam archiwum grupy)
co do nazwy odnośnie siatki wykonanej ręcznie filetem czy szydełkiem?
Moje rozumowanie filet ( lub igliczka) jest to urządzenie do robienia
siatki.
I stąd mój wniosek w tym dylemacie jest następujący ,że jest to jednak
siatka robiona szydełkiem lub filetem.
Co wy grupko na to. Czy zgodzice się z moimi wywodami czy macie odmienne
zdanie.
Pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2004-10-07 11:41:23

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak, ale inaczej wyglada siatka szydelkowa, a inaczej wykonana
igliczka.........
czy sie myle, znowoz troszke niedomagam.......
Nowa Huta mnie wykonczyla.....

1. Data: 2004-10-07 13:10:03

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak
> siatka robiona szydełkiem lub filetem.
> Co wy grupko na to. Czy zgodzice się z moimi wywodami czy macie

Tak jest, Kruszynko!
http://tinylink.com/?fKgjsHhlBP
Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę fakt, ze język, to takie cos,
co lubi się rozwijać i nadawać nowego, dodatkowego czasem, znaczenia
słowom.

--
Pozdrawiam!

Anna B. - fanka koronki kolkowej i paru innych technik ;)
(Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-07 13:13:38

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ups, ale mi się napisało po polskiemu ;)

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-07 14:48:12

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może umiecie robić taką siateczkę , ja nie mam wogóle o tym pojęcia

AnnaB. <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ups, ale mi się napisało po polskiemu ;)
>
> --
> Pozdrawiam!
>
> Anna B. (Ziemia Lubuska)

Chcę SAMA nauczyć sie szyc...
xxx Q-snap
[Kraków] Czy ktoś widział w pasmanterii igłę do frywolitek?
przeliczniki-drukowanie
[szydełko] winogrona