iglaki

1. Data: 2000-06-29 18:51:26

Temat: iglaki
Od: "PioraF" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy w perlicie mozna ukozeniac sadzonki iglakow.
I jak sie do tego zabrac (tj. robie sadzonki i wkladam do pojemnika z
perlitem i podlewam czy jeszcze cos ?)
Pozdrawiam
PioraF

2. Data: 2000-06-29 19:39:36

Temat: Odp: iglaki
Od: "Jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PioraF <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jg61e$to0$...@d...wsi.edu.pl...
> [...]
> Czy w perlicie mozna ukozeniac sadzonki iglakow.
> I jak sie do tego zabrac (tj. robie sadzonki i wkladam do pojemnika z

Ja uciete pedy skyrocketow wsadzilem do ziemi i podlewalem
mam teraz lepsze niz w sklepie bo od malego cialem na cygaro.
Aha stosowalem ukorzeniacz.
pozdr Jara

3. Data: 2000-06-30 07:52:04

Temat: Re: iglaki
Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora

> Ja uciete pedy skyrocketow wsadzilem do ziemi i podlewalem
> mam teraz lepsze niz w sklepie bo od malego cialem na cygaro.
> Aha stosowalem ukorzeniacz.
> pozdr Jara
Kiedys gdzies wyczytalam i moje skyrokety skubie owczym sposobem - same
czubeczki sa bardzo ladne i geste(oczywiscie iglaki)
pozdrowienia - Olka
z...@m...com.pl

4. Data: 2000-07-01 23:13:11

Od: "Jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra Zych <z...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003a01bfe256$cfaf4be0$eec8c8c8@Zych...

> Kiedys gdzies wyczytalam i moje skyrokety skubie owczym sposobem - same
> czubeczki sa bardzo ladne i geste(oczywiscie iglaki)
> pozdrowienia - Olka

ja mam chyba ze 150 szt w zywoplocie
skubanie odpada :(( ,pozostaja nozyce do zywoplotu
podobno niektorzy zaladaja obrecze na zime
wiosna zdejmuje sie i wygladaja ekstra
pozdr Jara

5. Data: 2000-07-03 15:00:33

Od: "PioraF" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Fwitam
Ja na zywoplot zastanawialem sie posadzic jakies tuje srebrzyste (a czy bede
je formowal niewiem niezastanawialem sie).
Byłem niedawno w czechach w szkolce drzewek iglastych facet mial tam ogrudek
SUPER!!!! cale obsadzone iglakami gdzieniegdzie paprocie a w oczkach wodnych
pod iglakami mial lilie wodne. Co ja tu bede opisywa jak ktos ma mozliwosc
to niech jedzie.Facet mieszka we Frytlandzie w czechach.
Pozdrawiam
PIoraf

6. Data: 2000-07-05 05:50:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PioraF" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> Ja na zywoplot zastanawialem sie posadzic jakies tuje srebrzyste

O ile wiem to żywotników (Thuja) srebrzystych jeszcze nie wynaleziono.
Pewnie myślisz o cyprysikach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2000-07-06 13:46:38

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

PioraF <p...@p...com> wrote in message
> [...]
> Czy w perlicie mozna ukozeniac sadzonki iglakow.
> I jak sie do tego zabrac (tj. robie sadzonki i wkladam do pojemnika z

Naloz potem folie lub inne przykrycie i od czasu do czasu wietrz. Chron
przed sloncem, z 2 zlego lepiej jak ciemno, koncowki wkladane do perlitu
mozesz zanurzyc w ukorzeniaczu (z reguly A).

AO

rozwielitki
Skorupki od jajek
chwasty