igliczki do siatki

1. Data: 2004-05-28 15:36:11

Temat: igliczki do siatki
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy !!!
Poniewaz interesuje mnie siatka to potrzebne będą igliczki a tych nie moge
nigdzie spotkac w pasmanteriach nawet w internetowych. A moze źle szukam.
Prosze o pomoc- jestem z Warszawy.
Pozdrawiam
Anna J.

1. Data: 2004-05-28 15:43:49

Temat: Re: igliczki do siatki
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> [...]
> nigdzie spotkac w pasmanteriach nawet w internetowych. A moze źle szukam.

Ja swoje kupiłam jakiś czas temu na Dąbrowszczaków i tam było najtaniej.
Powinny też być na Targowej i u pana z dawniej Kolejowej, a teraz z
gdzieś przy hali mirowskiej, tylko nie bardzo pamiętam gdzie... (no
właśnie- ktoś był na nowym miejscu?)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-05-28 15:59:24

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

taz mam z tym straszny problem.. Obdzwonilam pol Warszawy i.. nic :(
Kiedys widzialam na bazarku przy al.Lotnikow i Pulawskiej, w malym
pawiloniku (chyba nr 74) za ok 35zl. Wybieram sie tam we wtorek, mam
nadzieje, ze jeszcze bedzie ;)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-05-28 16:25:49

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Powinny też być na Targowej i u pana z dawniej Kolejowej, a teraz z
> gdzieś przy hali mirowskiej, tylko nie bardzo pamiętam gdzie... (no

Ja byłam już tam i idąc od Al. Solidarności skręcamy w lewo przed halą
Mirowską do hali Gwardii w Marcpolu jest małe stoisko z nicmi ale czy sa
igliczki to nie wiem, w tamtym czasie nie myslałam o nich
Pozdrowienia
Anna J

1. Data: 2004-05-28 19:29:17

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Igliczki są tu:
http://qchar.webpark.pl/#
To to coś z czerwonymi szpatułkami, które tu nazywa się filet i kosztuje
26,99 zł. Sam sklep polecam.
Pozdrawiam!
Anna B.(Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-05-28 20:19:53

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Igliczki są tu:
> http://qchar.webpark.pl/#
> To to coś z czerwonymi szpatułkami, które tu nazywa się filet i kosztuje
> 26,99 zł. Sam sklep polecam.
> Pozdrawiam!
> Anna B.(Ziemia Lubuska)

Obawiam się, że pod tym adresem też w chwili obecnej nie dostaniecie zestawu do
filetu. Pan Jedlina usiłuje je sprowadzić od producenta już ponad dwa miesiące,
ale są z tym jakieś tajemnicze problemy i ciągle ich nie ma. Więc może w całej
Polsce pasmanterie mają taki sam problem? Mam nadzieję, że to minie :). Ja
kupiłam w pasmanterii wysyłkowej, ale teraz też już tego nie mają :( Życzę
cierpliwości w poszukiwaniach.

1. Data: 2004-05-29 11:28:04

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za podpowiedzi i informacje
Pozdrawiam
Anna J.

1. Data: 2004-05-31 13:35:03

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nigdzie spotkac w pasmanteriach nawet w internetowych. A moze źle szukam.

A więc byłam dzisaj w hali gwardii niestety nie ma filetow wiec bedzie bez
filetu( pasmanteria Mulinka)
Pozdrawiam
Anna J

1. Data: 2004-05-31 16:23:05

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A my byłyśmy juz dzisiaj na małym rekonesansie po Warszawie min. w pasmanterii
na Śniadeckich. I tam mają zestaw (ostatni) dwóch igliczek do siatki za 12 zł

pozdr
Ania i Ania (już w Warszawie)

1. Data: 2004-05-31 16:36:50

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika wrote:
> A my byłyśmy juz dzisiaj na małym rekonesansie po Warszawie min. w
> pasmanterii na Śniadeckich. I tam mają zestaw (ostatni) dwóch
> igliczek do siatki za 12 zł
Witajcie w Warszawie :)
Tak przy okazji: jakie nici będą najlepsze do filetu? I czy do nauki
nada się zwykły kordonek?

pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

[xxx] dla szykujacych sie juz na swieta ;)
[OT] jaka cena??
[OT] moj komp zwariowal??
[xxx] krzyżyki na cm/cal ???
szydełko