ikseleczko

311. Data: 2009-04-21 14:30:59

Temat: Re: ikseleczko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:20:52 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> Krwawe diamenty po oszlifowaniu też byś nałożyła?

Jak będą podpisane, że są krwawe, to nie założę :->

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

312. Data: 2009-04-21 14:32:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będą podpisane, że są krwawe

Sęk w tym Xlko, że nikt nie napisze na pudełeczku z kokardką: "pozyskane w
wyniku 14 godzinnej pracy 10letnich dzieci".

313. Data: 2009-04-21 14:33:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:28:41 +0200, Vilar napisał(a):

> Spokojnie.
> Nie jestem aż tak zakłamana, żeby chociażby jedząc mięcho i chodząc w
> ubraniach produkowanych przez koncerny gdzieś na wschodzie, udawać, że
> jestem niewinną lilią.

Ale jeślibyś nie kupiła tych ubrań czy mięcha, tobyś umarła z głodu i
zamarzła sama. I cóż komu z tego, że byłabyś wtedy niewinna, a już najmniej
Tobie... Nie?

314. Data: 2009-04-21 14:33:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Spokojnie.
> Nie jestem aż tak zakłamana, żeby chociażby jedząc mięcho i chodząc w
> ubraniach produkowanych przez koncerny gdzieś na wschodzie, udawać, że
> jestem niewinną lilią.

No jasne. To właśnie jest najważniejsze - nie udawać niewinności.

Saulo

315. Data: 2009-04-21 14:35:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:32:50 +0200, Vilar napisał(a):

> Sęk w tym Xlko, że nikt nie napisze na pudełeczku z kokardką: "pozyskane w
> wyniku 14 godzinnej pracy 10letnich dzieci".

I tylko z tego powodu mam odmówić sobie wszystkich pozostałych?
:->

316. Data: 2009-04-21 14:35:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> brylanty, lajkoniku :-)

naprawdę???

zaiste porażający potencjał

saulo

317. Data: 2009-04-21 14:36:47

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> Jak będą podpisane, że są krwawe, to nie założę :->

A jak nie będą podpisane, że nie są?

Saulo

318. Data: 2009-04-21 14:38:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeślibyś nie kupiła tych ubrań czy mięcha...

Sęk w tym, że nie jestem w stanie prześledzić łańcucha dostaw każdego
produktu, który kupuję.

Gdybym chciała być "jako ta lelija", to musiałabym chyba sama tkać, jeść
korzonki i popijać deszczówką....

W sumie właśnie na tych wyrzutach sumienia zaczyna żerować spora liczba
organizacji dających za grubszą kasę stosowne certyfikaty produkcji zgodnej
z zasadami dobrego biznesu. Jesli jednak zachować zdrowy rozsądek, to
wychodzi na to, że to kolejna bzdura.
Tak jak wszelkie misje i Postępowanie Zgodne z Zasadami Etyki "obowiązujące"
w wielu korporacjach.
Byłabym im wdzięczna, gdyby przestały uważać ludzi zza idiotów i przyznały
to, co i tak jest faktem, że pracuje się po to, żeby zarabiac pieniążki.

M.

319. Data: 2009-04-21 14:40:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

[...]
> [...]
> Byłabym im wdzięczna, gdyby przestały uważać ludzi zza idiotów i
> przyznały to, co i tak jest faktem, że pracuje się po to, żeby
[...]

Wór ci pęknie.

Saulo

320. Data: 2009-04-21 14:41:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:33:49 +0200, Saulo napisał(a):

> Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> No jasne. To właśnie jest najważniejsze - nie udawać niewinności.
>
> Saulo

A ktoś udaje? - ja piszę, że lubię i koniec, nie interesuje mnie rodowód,
skoro i tak nie wiem, skąd są. Jak będę mieć do wyboru oznaczone jako
krwawe, to wybiorę te oznaczonejako świetlane, a póki się mądrzejsi nie
zajmą ich oznaczaniem, to ja nie mam zamiaru tego regulować na własną rekę
- poza regulacją bransoletki :->
A Ty lepiej spal swoje dżinsy szyte małymi rączkami siedmiolatków w Chinach
czy innej Thailand... i cza było zbojkotować, jak ja, olimpiadę w Chinach
oraz ich działania w Tybecie. Lilio, znaku niewinności.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...