ikseleczko

351. Data: 2009-04-21 15:58:55

Temat: Re: ikseleczko
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tia... wystarczyło słówko Jaśniepani i juz Ci zmiękła rura :DDD

To Vilar jest jaśniepanią? Nie wiedziałem.. I nic mi nie zmiękło .. ;-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

352. Data: 2009-04-21 15:59:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 17:49:54 +0200, jadrys napisał(a):

> Tak mają, ale niekoniecznie w branży zbrojeniowej..

Ale ja pytam o ZBROJENIÓWKĘ. Konkretnie o zbrojeniówkę. Saula pytam, Tobie
nie mam ambicji niczego udowadniać, bo to SAULO zwrócił się do mnie z
pytaniem o krwawe brylanty... i czy to będą brylanty, czy broń, czy dżinsy
szyte rączkami siedmioletnich niewolników, czy inne biznesy - powinien
nadal mieć tu jasne, jednakowe i niewzruszone stanowisko, nie? No bo
inaczej zacznę się obawiać, że wór mu pęknie (to też jego wyrażenie) tylko
na wybrany wąski temat diamentów... a gdzie inne... czyżby w innym...
worze? Nie w tym samym?
:-/
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

353. Data: 2009-04-21 16:00:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 17:50:19 +0200, Saulo napisał(a):

> [...]
> *w miarę możliwości i w granicach rozsądku* nie kupuję towarów z krajów,
> w których powszechnie wykorzystuje się pracę dzieci lub niewolniczą itp.
> Przestałem kupować tuńczyka i nie kupuję francuskich gęsich przysmaków
> (chociaż kuszą).
> Jem mięso, ale nie obżeram się nim.
> Brylantowych spinek na szczęście do szczęścia potrzebuję.
>
> Inaczej mówiąc, przyczyniam się w swoim skromnym zakresie do
> kształtowania świata w odpowiadającym mi kierunku,
> ani nie uzurpując sobie prawa do niewinności, ani nie idąc drogą braku

A co z dżinsami? Kupujesz tylko te podpisane "Nie uszyły nas siedmioletnie
dzieci w ciemnej dziurze w Tajlandii"?

354. Data: 2009-04-21 16:01:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 17:58:55 +0200, jadrys napisał(a):

> To Vilar jest jaśniepanią? Nie wiedziałem.. I nic mi nie zmiękło .. ;-)

Jej zmiękła... rura, to Cię sądzi po sobie...

355. Data: 2009-04-21 16:03:08

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Daj spokój - tylko w kapitalizmie istnieją łowiska... te państwowe w
> komunizmie dawno szlag trafił...

Tak? No to spróbuj połowić chociażby w branży IT.

356. Data: 2009-04-21 16:03:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:01:29 +0200, Ikselka napisał(a):

> Jej zmiękła... rura, to Cię sądzi po sobie...

Tzn Aisze.

357. Data: 2009-04-21 16:04:32

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieotakiwórchozi.

To o jaki?????
(wziąwszy pod uwagę, że jestem dziewczynką i pewne częsci męskiego ciała
sobie czasami.....tylko pozyczam?)

358. Data: 2009-04-21 16:05:14

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> OK, to może inaczej: a skąd brać jedzenie do rozdawania?

Ze wspólnego pola na wspólny stół..

359. Data: 2009-04-21 16:05:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> A co z dżinsami? Kupujesz tylko te podpisane "Nie uszyły nas
> siedmioletnie dzieci w ciemnej dziurze w Tajlandii"?

"tego, co kupuję"

tak, zwracam uwagę na to, co jest po "Made in..."

oprócz tego widzę różnicę pomiędzy spodniami a diamentami

saulo

360. Data: 2009-04-21 16:06:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:03:08 +0200, jadrys napisał(a):

> Tak? No to spróbuj połowić chociażby w branży IT.

Ja akurat w tej branży nie łowię, sztuka polega w kapitalizmie na tym, aby
znaleźć sobie wolną niszę :-)

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...