ile RENTY ?????

1. Data: 2004-04-01 18:30:33

Temat: ile RENTY ?????
Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jaka rente moze liczyc (ile zl powinien sie spodziewac)
czlowiek, ktory ma 26 lat, nigdy nie pracowal.
Ukonczyl studia i okazalo sie (najpierw lekarz medycyny
pracy to zauwazyl, a pozniej komisja potwierdzila), ze
stan zdrowia uniemozliwia mu podjecie jakiejkolwiek pracy.

2. Data: 2004-04-01 19:16:55

Temat: Re: ile RENTY ?????
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile się nie mylę to 418 PLN

3. Data: 2004-04-01 21:05:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> o ile się nie mylę to 418 PLN

O ile ma się przepracowane co najmniej 5 lat...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2004-04-01 21:18:49

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 1.04.2004 o 23:05 ) Joanna Duszczyńska napisał:

> O ile ma się przepracowane co najmniej 5 lat

Studia wlicza się w to?

--
pozdrawiam Szczepan

5. Data: 2004-04-01 21:19:10

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-04-02 08:16:40

Od: "WitekS" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> pracy to zauwazyl, a pozniej komisja potwierdzila), ze
> stan zdrowia uniemozliwia mu podjecie jakiejkolwiek pracy.

Tylko o jakiej komisji mowa?
Jesli "przeszedles" ZUS i napisali ze dostaniesz to mozesz na cos liczyc w
przeciwnym przypadku pozostaje zyczyc Ci powodzenia.
Witek

7. Data: 2004-04-02 09:16:07

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witek
>
> Komisja, to pewnie komisja do orzekania stopnia zdolnosci(wzgl. niezdolnosci)
dom pracy... z tego nie wynika zadna renta! Decydyje ZUS, a on nie daje chyba
NIC w przypadku ludzi, ktorzy nie pracowali dotad etatowo (studia sie nie
licza - nie placono skladek). Pozostaje renta socjalna, rzeczywiscie chyba ok.
400 zl... Ale jakim cudem podczas studiow nikt tego nie wykryl???
Pozdrowienia dino

8. Data: 2004-04-02 12:55:04

Od: "WitekS" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co ostatnio słyszałem od znajomej która ma chore dziecko od urodzenia
(niedawno skończył 18 lat) to przyznawaniem renty socjalnej teraz zajmuje
się ZUS. Dokładnie pamiętam bo byłem bardzo zdziwiony że na komisji
potraktowali ją wyjątkowo podpowiadając nawet jak powinna odpowiedzieć z
"korzyścią dla dziecka" (tzn. większy stopień niepełnosprawności i większa
renta).

Skierowanie na badanie gestosci kosci
Bol stopy
tetratogeny