Re: ile czasu zajmie koszenie

From: "Zbyszek" <z...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ile czasu zajmie koszenie
Date: Wed, 28 Apr 2010 10:34:50 +0200

Mister "tomekp" pyta:

> Muszę wykosić 20 arow chwastów. Postanowiłem sie zaprzeć i wykosić to kosą
> spalinową. (*ile czasu może mi to zająć?*)

Z doświadczenia poiem tak - mam kose spalinową (ALPINA STAR) - 47 arów
ogórdu.
Ogród w cieniu, rośnie masa nadziewia (chrzan, barsznica etc)

Koszenie zajmuje - minimum jeden dzień. Jeśli nie masz tam wysokich chwastów
o twardej łodydze - kokoło 6-7 godzin. Zależy od Twojego "obycia" z kosą.

Ale jest radocha - :-)

Zbyszek