ile dzieci w swietlicy na 1 opiekuna?

1. Data: 2002-09-27 14:42:00

Temat: ile dzieci w swietlicy na 1 opiekuna?
Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W swietlicy, w naszej wiejskiej szkolce jest 30 miejsc przy stolikach, w
sali o powierzchni15 m kwadratowych.
Na pierwszych i ostatnich lekcjach liczba dzieci jest 2 razy wieksza niz
miejc.
Jeden opiekun ma za zadanie zajac sie 60 "dziecuszkam" w roznych grupach
wiekowych.
Tymczasem zas o 12 30 przyjezdza pani z miasta do osobnej tzw swietlicy
terapeutycznej, pani zarabia kupe kasy, przez dwie lekcje zajmujac sie
szescioma dziecuszkami .
Gdy tymczasem tuz obok w zwyklej swietlicy inna Pani z tej samej szkoly ma
60 glow na swoja odpowiedzialnosc:(
Czy ja jeszcze mieszkam w Polsce?

2. Data: 2002-09-27 16:38:08

Temat: Re: ile dzieci w swietlicy na 1 opiekuna?
Od: "tututu" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W naszej wsi do swietylicy terapeutycznej uczeszcza może z 5 osób.
Zmarnowane pieniądze.

3. Data: 2002-09-27 18:56:45

Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tututu" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> W naszej wsi do swietylicy terapeutycznej uczeszcza może z 5 osób.
> Zmarnowane pieniądze.
Ale za to gmina moze sie pochwalic, ze cos dla tych dzieci robi, miast
zakupic na ten przyklad pomoce dydaktyczne lub kazac przystosowac ogromna
jadalnie dla potrzeb swietlicy.
Do jasnej Anielki, przeciez z jadalni -dobre z 60 metrow kwadratowych)nasze
dzieciaki korzystaja przez 20 minut dziennie od 10 35 do 10 55.
Przemysle do poniedzialku i zaczne dzialac, nie wiem tylko czy sa jakies
normy prawne dotyczace tych spraw.
Ile dzieci moze miec naraz opiekun swietlicy?
Czy mozna sobie z jadalni tak bezprawnie stworzyc swietlice?
Bez prawnika to chyba daleko nie zajade.
Jest tez inne wyjscie-zmienic plan zajec albo wywalczyc dodatkowe platne
godziny swietlicy dla drugiego opiekuna, wtedy wypadnie 30 uczniow na
jednego.
Narazie to ona wychodzi z dziecmi do parku, mamy wielki park i wielkie
boisko, strach pomyslec co bedzie w razie niepogody?
Tyle mamy watpliwosci, moze Rada Rodzicow wplynela by na wladze?

4. Data: 2002-09-28 19:22:01

Od: "abrakadabra" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wyobrażam sobie - sama mam czasem na głowie 30 maluchów i dostaję
hopsium dyrdum. Ale - jak najbardziej masz rację - mieszkasz w Polsce a
Polska to kraj cudów - druga Japonia, hehe - ksero jest zawsze gorszej
jakości. U nas chyba na maxa zabrakło toneru :) Niektórzy decydenci mają
nawet mózgi skserowane. I wszędzie szaro...

Uszy do góry, może któryś z decyzyjnych się pomodli, wszak środków na modły
w polskiej szkole mnóstwo, i go oświeci!
Abrakadabra

5. Data: 2002-09-29 15:50:36

Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu mi sie humor poprawil :)))
Dzieki.
Użytkownik "abrakadabra" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
modły
> w polskiej szkole mnóstwo, i go oświeci!

Liczba miejsc na kirunkach studiow
[OT] Kursy językowe Tell Me More
materialy do nauki jezyka angielskiego
materialy do lekcji