Re: ile kawy?

From: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ile kawy?
Date: Sun, 22 Feb 2004 22:35:29 +0100

Dnia Sun, 22 Feb 2004 14:31:53 +0100, Evunia <j...@s...net>
napisał:

> Niezależnie od wszelkich ewentualnych danych na ten temat, których nie
> znam, uważam, że jest to sprawa bardzo indywidulna. Ja potrafiłam czuć
> się
> naprawdę źle już po kawie zrobionej z jednej płaskiej łyżeczki.

Mi chodzi o skutki dlugotrwale. Ja tam nawet po mocnej kawie czuje sie
dobrze. Tylko, ze zawsze kawa powoduje u mnie odruch wymiotny w sytuacjach
"skrajnych". Przykladowo jestem chory i zle sie czuje, zbiera mnie na
wymiory, ale nie moge sfinalizowac transferu. Po wypiciu kawy od razu
transfer sie udaje:)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest