Re: ile kawy?

From: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ile kawy?
Date: Mon, 23 Feb 2004 13:40:57 +0100

> Mysle ze jedynym takim efektem ktory nalezy brac pod uwage jest zwiekszone
> wydzilanie kwasu zoladkowego, co moze, nie musi, prowadzc do nadkwasnosci
> ze wszystkimi pozniejszymi nastepstwami (wrzod zolodka, reflux + nadzerki w
> przelyku) ale to malo prawdopodobe przy wzglednie normalnym trybie zycia i
> odzywiania.

A przy jakim moze wystapic? Przy jakim trybie zycia?

> To zalezy jak mlody. Jezeli jeszcze rosniesz i twoj oun sie jeszcze rozwija
> nie jest dobrze adaptowac sie do wyzszego cisnienia (ktore de facto kawa
> zapewnia na ogol). Jesli nie masz jeszcze 18-19 lat nie pij kawy
> regularnie. Ja pilem i teraz wiem ze to byl blad.

Mam 15 lat, wiec rzucam to gowno:) Co to jest oun?

W jakim wieku piles, ile masz lat? Jakie przykre konsekwencje czujesz?:)
Sorry za ciekawosc. Aha i czy te konsekwencje to wynik picia kawy, czy w
ogole spozywania kofeiny?

> Mam na mysli to ze takie "preparaty" skladaja sie z masy roznych zwiazkow
> chem ktore nie koniecznie musza byc zdrowe. Sa jakies przepisy nakladajace
> na producentow jakies tam wymogi jakosci ale roznie moze z tym byc.

Guarana to roslina. Myslisz, ze w naparze z niej znajduja sie oprocz
kofeiny jakies szkodniki

> No chciales kofeine, to masz.

Chcialem kawe:)

> Co dla ciebie znaczy zdrowsza?

Zdrowsza - nie skraca zycia, nie powoduje zadnych zlych efektow dla
organizmu, nie dobija organizmu

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest