ile kosztuje rodzina--- 2+1

1. Data: 2006-02-16 09:11:15

Temat: ile kosztuje rodzina--- 2+1
Od: "jan paszek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze prosze temat drazliwy ,ale musze przeciez obecny rzad ,proonuje
pomoc rodziny tylko te wydaki z budzetu beda najwieksze samo becikowe siega
1,5 mld złotych ,a niemowic o tym ile kosztowało budzet nastepne prozycje
LPR ,SOMO,PIS-to rze bedzie dziura budzetowa po tych rzadach to niemal pewne
niestety ja szacuje ja na 80- 100 mld złotych
CIEKAWE ILE STACIMY PRZEZ TA NIEROSADNE WYDAKI ,INFLACJA MORZE SIEGAC 5%R/R
NIEMOWIC O POWYZKACH CEN BEZYNY ,ENERGII ELEKTRYCZENEJ
PROSZE O KOMETAZ W TEJ SPRAWIE

2. Data: 2006-02-16 09:18:40

Temat: Re: ile kosztuje rodzina--- 2+1
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Feb 2006 09:11:15 +0000 (UTC) I had a dream that jan paszek
<j...@g...pl> wrote:
>CIEKAWE ILE STACIMY PRZEZ TA NIEROSADNE WYDAKI ,INFLACJA MORZE SIEGAC 5%R/R
>NIEMOWIC O POWYZKACH CEN BEZYNY ,ENERGII ELEKTRYCZENEJ
>PROSZE O KOMETAZ W TEJ SPRAWIE

Kometa to powinna cię w głowę... razem ze słownikiem ortograficznym.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2006-02-16 09:23:34

Od: Michal Banasiak <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Kometa to powinna cię w głowę... razem ze słownikiem ortograficznym.

Może pisał w rękawiczkach, bo zapomniał zdjąć? ;-)

--
Misza

4. Data: 2006-02-16 10:23:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jan paszek <j...@g...pl> napisał(a):

> wiem ze prosze proonuje
> tylko te wydaki
> a niemowic o tym ile
> nastepne prozycje
> PIS-to rze
> ILE STACIMY
> TA NIEROSADNE WYDAKI
> MORZE SIEGAC
> NIEMOWIC BEZYNY ELEKTRYCZENEJ
> KOMETAZ

Niebyć TWOOJA mowi dobra polski.
Niedobra wicieć.
MOJA WIDZIEĆ A NIECZYTAC
W szkoła byc dobra dla TWOJA
Twoja bżmieć inormacja dzina.

--
s i w a
wczuta

5. Data: 2006-02-16 10:36:41

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Niebyć TWOOJA mowi dobra polski.
> Niedobra wicieć.
> MOJA WIDZIEĆ A NIECZYTAC
> W szkoła byc dobra dla TWOJA
> Twoja bżmieć inormacja dzina.

Siwa! Przeczytać Twoja z rana być dobra wróżba na cały dzień :)))))

Pozdrawiam,
Nela

6. Data: 2006-02-17 08:00:17

Od: "maZZi" <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 5%R/R
> NIEMOWIC O POWYZKACH CEN BEZYNY ,ENERGII ELEKTRYCZENEJ

Generalnie się z tobą zgdadzam, ale zauważ że jest to pierwszy żąd w polsce
który coś dla rodziny robi, a co najważniesze zdecydowanie czyści
administrację z agentów i komunistów.

marzenka

7. Data: 2006-02-18 09:42:01

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maZZi" <m...@f...net> napisał w wiadomości
polsce

Tyle robi dla rodziny co Twój "żąd" dla poprawnej pisowni,
zawsze można ludziom wmówić że to dla ich dobra.

Decyzje tego rządu to zwykła demagogia i przejaw głupoty.
Becikowe wpłynie wzrost urodzeń zaniedbanych dzieci, z których spora część
trafi do domu dziecka.

Uważam, że dla osób które mają choć trochę wyobraźni 1000 pln jest tylko
miłym dodatkiem do wydatków jakie chcą ponosić na dzieci, więc one mają
dzieci bo je chcą mieć a nie dlatego że ktoś daje im becikowe. Ciężko
pracują aby nie żebrać od Państwa. Niestety dla sporej grupy Polaków to
będzie szansa na zrobienie kolejnej libacji, a za 1000 pln można kupić 500
jaboli więc z tydzień można świetować.

> który coś dla rodziny robi, a co najważniesze zdecydowanie czyści
> administrację z agentów i komunistów.

Najsmutniejsze jest to, że przy okazji głosi komunistyczne hasła:
"Solidarne Państwo" czym się różni od "Każdemu po równo", "Podatki musza być
wyższe dla lepiej zarabiających" czym się różni od "Precz z Kułactwem".

Co więcej stosuje komunistyczne metody: Czym się różną nakazy ministra
Ziobry aby sądy wydawały takie wyroki jak on chce od tego jak kiedyś od
początku procesu było wiadomo jaki wyrok.
Czym się różnią kolejne służby do spraw waznych od SB.

Na koniec czym się różnia bojówki MW od bojówek młodych komunistów, jeśli
tylko poczują że wolno im jakiegoś wroga "IV RP" ukarać poprzez oblanie go
kwasem masłowym albo innym świństwem. A tak naprawdę to chetnie by dali w
kość przeciwnikom ojca dyrektora i naszego Lecha Wielkiego I.

Pozdrawiam

Jacek

8. Data: 2006-02-18 09:46:00

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maZZi napisał(a):
> pierwszy żąd w polsce

ROTFL
Jaki wyborca taki rząd...

--
Elske

Palę głupa: http://elske.funtest.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

9. Data: 2006-02-18 10:26:08

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ROTFL
> Jaki wyborca taki rząd...

Teraz jest IV RP więc ma być "żont"

Jacek

10. Data: 2006-02-18 14:07:44

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" ...

> Decyzje tego rządu to zwykła demagogia i przejaw głupoty.
> Becikowe wpłynie wzrost urodzeń zaniedbanych dzieci, z których spora część
> trafi do domu dziecka.

Pamięć szwankuje?
Za becikowe dla wszystkich podziękuj PO. Rząd (i PiS) były przeciw
rozdawaniu po tysiączku na każdy łeb.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

co daje Wam małżeństwo?
mój pierwszy raz
zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Zapracuj na internet