ile moze kosztowac drzewko bonzai?

1. Data: 2002-02-20 19:13:11

Temat: ile moze kosztowac drzewko bonzai?
Od: "Don" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile moze kosztowac drzewko bonzai?

2. Data: 2002-02-21 09:03:26

Temat: Re: ile moze kosztowac drzewko bonzai?
Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

> ile moze kosztowac drzewko bonzai?

Witam,
bliższych informacji radzę szukać [może chat]
http://bonsai.w.interia.pl/index1.htm

Pozdrawiam
Krysia

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

3. Data: 2002-02-21 13:07:20

Od: m...@p...fm (NaLeśnik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-02-21 10:03, Użytkownik Krysia napisał:

> Witam,
> bliższych informacji radzę szukać [może chat]
> http://bonsai.w.interia.pl/index1.htm
>
> Pozdrawiam
> Krysia

Ostatnio widziałem bonsai z róży w cenie 30 zł.
Czy ktoś wie, czy istnieje jakaś lista dyskusyjna dotycząca bonsai?

--

Pozdrowionka z buszu

(Na)Leśnik

----------------------------

"Myślenie ma kolosalną przyszłość.
W milicji także..."

07 zgłoś się

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

4. Data: 2002-02-22 21:40:55

Od: " Artur 30" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Don <d...@k...lm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a50seb$bkg$...@n...tpi.pl...
> ile moze kosztowac drzewko bonzai?
> napisz zapytanie na stronę p...@b...com.pl
tam sprzedają drzewka bonsai
pozdrawiam
Artur
ps. też lubię bonsai i ogrody japońskie najbardziej szukam informacji o
ogrodach żwirowych jeśli masz jakieś namiary daj znać

5. Data: 2002-02-22 21:40:58

Od: "Vigilante" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don" <d...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> ile moze kosztowac drzewko bonzai?
Pozdrawiam
Widziałem drzewka bonsai w dowolnie wybranych cenach, od 20 do 2000zł.
Polecam sklep w Opolu.
Szukam informacji o sklepie prowadzącym donniczki do bonzai w
centralnej Polsce.Może coś wiesz?.

Lech

6. Data: 2002-02-23 07:15:56

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam sklep w Opolu.
> Szukam informacji o sklepie prowadzącym donniczki do bonzai w

W centralnej Polsce??? - może... choć nie najlepszy - sklep - Ogrody Bonsai - W
Warszawie przy trasie poznańskiej, na przeciwko marketu Tesco- nie wiem czy
jeszce nie jest zamknięty.

7. Data: 2002-02-25 07:07:13

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

NaLeśnik napisał(a):

> [...]
> Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
> Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

Nie wiem czy to jeszcze przeczytasz, ale Ci odpisze iz nie ma takiej
grupy, na wzor tpi. Probowalem kiedys zalozyc ale wszyscy odeslali mnie
tutaj i chyba mieli racje przeciez jaki problem rozpoczac watek od slowa
bonsai: i podac problem. zawsze latwiej nas znalezc

8. Data: 2002-02-26 12:57:19

Od: m...@p...fm (NaLes'nik) szukaj wiadomości tego autora

Maciej wrote:

> [...]
> tutaj i chyba mieli racje przeciez jaki problem rozpoczac watek od slowa
> bonsai: i podac problem. zawsze latwiej nas znalezc

Dzie;ki:)

--

Pozdrowionka z buszu

(Na)Les'nik

----------------------------

"Mys'lenie ma kolosalna; przysz?os'c'.
W milicji takz.e..."

07 zg?os' sie;

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

9. Data: 2002-03-06 21:18:13

Od: "Artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile moze kosztowac drzewko bonzai?

W tamtym roku miałem ofertę centrum ogrodniczego pod Warszawą . Były to
piękne okazy na zamówienie z importu.Oglądałem zdjęcia i cennik .Podwójny
szok , pierwszy cudne nie spotykane rośliny , drugi cena do 25000 pln .Nie
sprzedali żadnego egzemplarza w tej cenie ,ale takie do 5000 cieszyły się
dużym powodzeniem.

Życzę sukcesów w totolotka pozdrawiam
Artur

Ciecie drzewek owocowych.Roze