Re: ile osob na medycyne?

Data: 2001-02-01 08:26:34
Temat: Re: ile osob na medycyne?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

ilosc osob na 1 miejsce bedziesz znal dopiero w momencie zakonczenia
skladania podań. teraz co najwyzej masz dane z zeszlego roku, czasami bardzo
niemiarodajne, poniewaz wlasnie bardzo duzo ludzi kieruje sei tymi danymi, i
dochodzi do paradoksalnych sytuacji, np: rok 1999 krakow - duzo, łódź -
mało, duzo ludzi przeczytalo ta wiadomosc, i dawaj wszyscy skladaja papierki
do lodzi.... i w 2000 roku - lodz - duzo, krakow - malo :-)))

Użytkownik Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.