ile w tym prawdy-2006 rok szansa na etat

1. Data: 2004-06-27 20:05:04

Temat: ile w tym prawdy-2006 rok szansa na etat
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak wyżej-czy rzeczwiście ma się zwolnić tylu nauczycieli, czy istnieją jakieś
prognozy

2. Data: 2004-06-27 20:49:00

Temat: Re: ile w tym prawdy-2006 rok szansa na etat
Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Jun 2004 22:05:04 +0200, pawelek2000WYTNIJTO napisał(a):

> Jak wyżej-czy rzeczwiście ma się zwolnić tylu nauczycieli, czy
> istnieją jakieś prognozy

Już wszyscy, którzy mają wystarczająco duży staż, uciekają na
emerytury ;) w mojej szkole - o ile dobrze policzyłem - w ciągu roku
szkolnego (od września do dziś) pożegnało się z zawodem 5
nauczycieli. Do końca roku kalendarzowego odejdzie pewnie ze 2
następnych.

--
Grendel

3. Data: 2004-06-27 20:55:35

Od: "Blondi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grendel" <g...@h...gov> napisał w wiadomości

> [...]
> następnych.

>U mnie w szkole niestety tak nie jest. Dużo nauczycielek ze stażem czeka do
roku 2006,by mieć wyższą emeryturę, a młodzi nie mają pracy. Nie za bardzo
wierzę więc ten rok :(

Kontraktowy a umowa o prace
Czy ktos pracowal dla firmy Norton?
Gdzie Wykłady Multimedialne???