Re: ile w warszawie placi sie za 1godz zegarowa korepetycji w LO ???

1. Data: 2000-11-27 18:32:57

Temat: Re: ile w warszawie placi sie za 1godz zegarowa korepetycji w LO ???
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

np z jezyka polskiego i matematyki?

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:8vs37j$f85$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2000-11-28 18:27:26

Od: "ZWojciechowski" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla znajomych pracuję społecznie (staż 10 lat). Dla innych nie mam czasu bo
się rozwijam jak każe reforma.

1. Data: 2000-11-28 19:19:33

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dla znajomych pracuję społecznie (staż 10 lat). Dla innych nie mam czasu
bo
> się rozwijam jak każe reforma.

nie pytam o rozwoj ani spolecznikowsktwo, tylko o ceny, interesuja mnie
pieniadze, ale widac tu sami spolecznicy albo geniusze i stad nie mam
odpowiedzi:))
Ewa

studnia zaoczne doktoranckie-otwarcie przewodu
Jak uczyć się historii do egzaminów wstępnych na studia
Pedagogika rodziny.
czeslaw milosz - analiza 3 wierszy potrzebna...