ilość plemnikiów w nasieniu

1. Data: 2000-06-07 07:49:54

Temat: ilość plemnikiów w nasieniu
Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 34,5 mln plemników wystarczy aby mieć dzieci?

Jeżeli nie, to czy jest na to jakiś sposób?

Pozdrawiam
M.

2. Data: 2000-06-07 08:27:18

Temat: Re: ilość plemnikiów w nasieniu
Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a) w wiadomości: <8hkud1$krc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Czy 34,5 mln plemników wystarczy aby mieć dzieci?
Nawet 34,5 mln dzieci. CHyba nie tylko liczba sie liczy ale i inne
parametry.

>Jeżeli nie, to czy jest na to jakiś sposób?
Generlanie do dzieci poza plemnikami potrzebne jest jeszcze kilka czynnikow
wiec moze by tak zadbac przynajmniej o jedna komorke jajowa
BB

3. Data: 2000-06-07 08:27:47

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

BB <b...@a...warszawa.mtl.pl> wrote:

<GHn%4.7929$qi.207471@news.tpnet.pl>...

> [...]
czynnikow
> wiec moze by tak zadbac przynajmniej o jedna komorke jajowa

34,5 mln (w 1 ml?) to zdecydowanie ponizej normy. Wydaje mi sie, ze moga
byc problemy z zaplodnieniem.

4. Data: 2000-06-07 08:44:29

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w takim razie mozna temu w jaki

5. Data: 2000-06-07 08:53:52

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <a...@p...onet.pl> wrote:

> Czy w takim razie mozna temu w jaki

Nie wiem.

6. Data: 2000-06-07 09:40:48

Od: f...@n...com szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> Czy 34,5 mln plemników wystarczy aby mieae dzieci?
>
> Je?eli nie, to czy jest na to jaki? sposób?

Witam Marku,

Powinno wystarczyc. Jesli masz jakies watpliwosci ponizej
zamieszczam linki (j.anglielski) ktore zawieraja szczegolowe
informacje na temat analizy spermy i opisy patologii.
A z drugiej strony, jesli jestes mlodym osobnikiem, to nie
powinienes zakladac ze dzieje sie cos zlego jesli nie ma dzidziusia
po paru razach probowania. Dopiero po ok. roku jesli nie dojdzie do
zaplodnienia masz prawo przypuszczac ze moze (?) *cos* sie dzieje.
Jesli bardzo chcesz poprawic jakosc swojego nasienia, powinienes
rowniez wiedziec, ze zbyt krotki sen, i nieregularny sen, wydluzony
w czasie stres, gorace prysznice i kapiele (wogole wysoka temp.),
obcisle spodnie(jeansy szczegolnie) i obcisla bielizna, narazenie na
promieniowanie jak rowniez uzywki typu alkohol i papierosy maja
wplyw na sperme i raczej powinienes tego co wyzej unikac. Mozesz
rowniez poprawic sobie produkcje spermy zazywajac suplementy
witaminowe E, B12, C i Cynk.
Oto linki:
http://www.inciid.org/
http://www.inciid.org/semenanalysis.html
http://www.fertility-docs.com/sa.htm#Sperm

HTH, powodzenia
friendly

7. Data: 2000-06-07 09:56:14

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Czy 34,5 mln plemników wystarczy aby mieć dzieci?Jeżeli nie, to czy jest na to
jakiś
sposób?PozdrawiamM.

Zasadniczo do zapłodnienia potrzebne jest jedno jajo i jeden plemnik.
Powodzenia.

Pozdrawiam
jaro pik.

8. Data: 2000-06-07 10:10:36

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaro pik <c...@p...wp.pl> wrote:

> Zasadniczo do zapłodnienia potrzebne jest jedno jajo i jeden plemnik.

Moze w probowce, ale "po bozemu" nie da rady.

9. Data: 2000-06-07 10:10:47

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle to każdy wie. Raczej nie jest to zbyt pomocne stwierdzenie.
Pozdr.
M.

10. Data: 2000-06-07 10:14:09

Od: f...@n...com szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> Tyle to ka?dy wie. Raczej nie jest to zbyt pomocne stwierdzenie.
> Pozdr.
> M.

hmm moze ktos mojego poprzedniego posta zacytowac bo chyba Marka
czytacz moich postow nie przepuszcza....

:) dzieki,
friendly

Operacja zacmy - soczewki
owlosienie
ferromony
nasienie
Pytanie o leki : Azacitidine, CYTOSINE ARABINOSIDE, TRANS-RETINOIC ACID