ilość plemnikiów w nasieniu

11. Data: 2000-06-07 10:21:07

Temat: Re: ilość plemnikiów w nasieniu
Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Tyle to każdy wie. Raczej nie jest to zbyt pomocne stwierdzenie.Pozdr.M.

OK. to było w formie dowcipu.
Jaki jest problem?
Nie możesz uskutecznić zapłodnienia?
Może te "maluchy" są byt anemiczne?
Ilość wydaje się OK, ale mogą być po prostu za słabe.
A może to "wina" jajeczka?

Pozdro

jaro pik.

12. Data: 2000-06-07 10:39:18

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W diagnozie było ilość: 34,5 mln, "bardzo ruchliwe", "duży procent żywych" i
nie zaobserwoano żadnych anomalii w budowie.

Może jednak taka ilość nie jest wystarczająca. A może jakoś można ją
zwiększyć

Po drugiej stronie - jajeczka: diagnoza: stan idealny.

I sam już nie wiem.

Pozdr.
M.

13. Data: 2000-06-07 10:46:11

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Master napisał(a):

> Moze w probowce, ale "po bozemu" nie da rady.

W próbówce też nie ...
Krzysiek Okon

14. Data: 2000-06-07 10:46:14

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> Czy 34,5 mln plemników wystarczy aby mieae dzieci?
>
> Je?eli nie, to czy jest na to jaki? sposób?

To zalezy ile chcesz miec dzieci.

Jak powyzej jeden pisal, za dzien robi cala szklanke plemnikow,
chyba trudno pobic jego rekord ;-)

15. Data: 2000-06-07 10:51:09

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wystarczająca.
A może jakoś można jązwiększyćPo drugiej stronie - jajeczka: diagnoza: stan idealny.I

Mam znajomą, która wspólnie z mężem próbuje dokonać tej sztuki od paru lat.
Oboje mają piękne wyniki, ale nie pomogły im nawet metody in vitro.
Probują nawet metod niekonwencjonalnych.
Moim zdaniem główną ich przeszkodą jest wiek ( po 40-tce ).

Moja żona ostanio zaszła w ciąże i ( tu muszę się pochwalić )to w chwili gdy owulacja

wystąpiła 5 dni po... :).
Opieraliśmy się tylko na metodziw pomiarów temperatury i metodzie Billingsa.
Może spróbujcie "wstrzelić" się w tą właściwą chwilę?

Powodzenia
jaro pik.

16. Data: 2000-06-07 10:52:17

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na razie chociaz jedno

17. Data: 2000-06-07 11:10:37

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to znaczy, że jak się ma 40 albo około, to już lepiej dać sobie spokój
według ciebie?
M.

18. Data: 2000-06-07 12:01:45

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> to znaczy, że jak się ma 40 albo około, to już lepiej dać sobie spokójwedług
ciebie?M.

Sorry jeżeli Cię uraziłem. Nie to miałem na myśli. Chodzi mi o to, że im
później tym trudniej. Ale to nie jest niemożliwe.
Zdecydowałem się na dziecko głównie ze względu na żonę, bo też już nie jest
najmłodsza,
i dla jej zdrowia był to najwyższy czas.
Zresztą ja sam jestem w wieku, kiedy ogólnie mówiąc, spoglądam z zazdrością na
dwudziestokilkolatków :(

jaro pik

19. Data: 2000-06-07 12:52:59

Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może jakieś dodatkowe porady dot. "wstrzelenia" się w tą właściwą chwilę
Pozdr.
M.

20. Data: 2000-06-07 13:02:54

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> a może jakieś dodatkowe porady dot. "wstrzelenia" się w tą właściwą chwilęPozdr.M.

Gadac można by długoooo.
Generalnie chodzi o zapewnienie jak największej ilości plemników w momencie zejścia
jajeczka. Zabrzmi może śmiesznie, ale w dniu spodziewanej owulacji pani powinna być
zalana "pod korek".
Metody Billingsa i pomiarów temperatury są omówione w każdej prawie broszurce w
poradni gineko.
Przyszła mi jeszcze do głowy jeszcze jedna myśl.
Możliwym problemem jest również blakada psychiczna kobiety.
Nie może zajść, więc myśli o tym uporczywie, co ujemnie wpływa na organizm.
To jest potwierdzone!

Na dziś tyle.
Muszę kończyć.
Do jutra.

Operacja zacmy - soczewki
owlosienie
ferromony
nasienie
Pytanie o leki : Azacitidine, CYTOSINE ARABINOSIDE, TRANS-RETINOIC ACID