impresjoniści

1. Data: 2002-07-06 11:57:44

Temat: impresjoniści
Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem , że w waszym posiadaniu są wzory obrazów Van Gogha ... a czy może
któraś ma albo wie gdzie znajdę impresjonistów - szczególnie obrazy w
błękitach ?

z góry wielkie dzięki Anna M

1. Data: 2002-07-06 12:18:59

Temat: Re: impresjoniści
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem , że w waszym posiadaniu są wzory obrazów Van Gogha ... a czy może
> któraś ma albo wie gdzie znajdę impresjonistów - szczególnie obrazy w
> błękitach ?

Mhhh nie mam pojęcia co to są obrazy błękitnych :))) Ale wiem że wrzucałam
kiedyś "Plaża w Sainte-Andresse" Moneta. Jak potrzebujesz tego wzorku to
daj znać a wyślę na priva :)))

Pozdrawiam
Mało znająca się na malarstwie i jego określeniach :)))

--
******* Magda *******
(Białystok)

1. Data: 2002-07-06 14:37:47

Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziula <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> kiedyś "Plaża w Sainte-Andresse" Moneta. Jak potrzebujesz tego wzorku to

Będę wdzięczna za wzorek . Zaczynam poprostu urządzać mieszkanko w kolorach
błękitu , żółci ... i szukam wzorów z przewagą niebieskiego :-)

Dzięki Anna M

1. Data: 2002-07-06 18:18:33

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę wdzięczna za wzorek . Zaczynam poprostu urządzać mieszkanko w
kolorach
> błękitu , żółci ... i szukam wzorów z przewagą niebieskiego :-)

Aniu, podaj mi adres na który mogę wysłać Moneta. Próbowalam na
onatka@poczta. gazeta.pl ale dostałam zwrot nie wiem dlaczego :)))
Spróbuję jeszcze raz ale poproszę na wszelki wypadek jakiś inny adres
ok??:))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-06 18:33:47

Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> onatka@poczta. gazeta.pl ale dostałam zwrot nie wiem dlaczego :)))
> Spróbuję jeszcze raz ale poproszę na wszelki wypadek jakiś inny adres

Wielkie dzięki ...
mam jeszcze adres : a...@p...onet.pl ten zwykle działa bez
problemu

Pozdrawiam Anna M

1. Data: 2002-07-07 11:16:36

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wiem , że w waszym posiadaniu są wzory obrazów Van Gogha ... a czy może
> któraś ma albo wie gdzie znajdę impresjonistów - szczególnie obrazy w
> błękitach ?
>
> z góry wielkie dzięki Anna M

http://www.gazeta.pl/usenet/
Zajrzyj na na strone
http://www.victorianmasterpieces.com/

Grazyna

1. Data: 2002-07-08 12:26:35

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez bym bardzo prosila.................

1. Data: 2002-07-08 17:34:17

Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> http://www.gazeta.pl/usenet/
> Zajrzyj na na strone
> http://www.victorianmasterpieces.com/
>
> Grazyna

No to teraz jestem chora .....
Irysy Van Gogha ........... Lilie Moneta ..... istne cuda ! Ja takie chcę !
Tylko może z polskiego sklepu ....

Anna

1. Data: 2002-07-09 06:42:40

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> No to teraz jestem chora .....
> Irysy Van Gogha ........... Lilie Moneta ..... istne cuda ! Ja takie chcę
> [...]
```````````````````````````````````````````````
Maki Moneta, Irysy Van Gogha , to mozesz dostac ode mnie, zreszta te
ostatnie nie tak dawno byly chyba w Haftach Polskich. Mam jeszcze galazke
magnolii w szklance, ale to tam chyba bylo za free?

Grazyna

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-07-09 08:32:10

Od: <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Irysy Van Gogha ,  to mozesz dostac ode mnie,

To ja bardzo proszę Irysy Van Gogha na priv, plizzzzz:))))))
Będę bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)
j...@p...wp.pl

Darmowy katalog AVON!!!