informacja stosowanie

11. Data: 2010-08-06 14:21:49

Temat: Re: informacja stosowanie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i3gee5$h7q$1@node2.news.atman.pl...

> Jak już inni odpisali nie jest ważne ile tej wody nalejesz, ważne jest
> ilość środka na danej powierzchni.

Hejka. Jesteś pewien, że stężenie cieczy roboczej nie jest ważne?
Pozdrawiam nieprzekonywująco Ja...cki

12. Data: 2010-08-06 18:15:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Aug 2010 16:21:49 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Jesteś pewien, że stężenie cieczy roboczej nie jest ważne?
> Pozdrawiam nieprzekonywująco Ja...cki

Ważne o tyle, żeby nie zaszkodziło ogrodnikowi. Czyli na pewno nie 1 litr
wody na 100m2 powierzchni.

13. Data: 2010-08-06 20:54:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ważne o tyle, żeby nie zaszkodziło ogrodnikowi. Czyli na pewno nie 1 litr
> wody na 100m2 powierzchni.

Zdziwisz się - pryskający musi mieć odzież roboczą i ochronną, rękawice i
maskę. A co do ilości wody może to być 1 litr na 100 m^2 - przez atomizery.
Tak się pryska turbinowymi opryskiwaczami.

14. Data: 2010-08-06 21:51:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Aug 2010 22:54:58 +0200, Panslavista napisał(a):

> Zdziwisz się - pryskający musi mieć odzież roboczą i ochronną, rękawice i
> maskę.

Tak, zdziwię się, bo już widzę, jak wątkodaw/ca/czyni leci do sklepu po
odzież ochronną, maskę i rękawice, aby 5 l roztworu rozpylić.

> A co do ilości wody może to być 1 litr na 100 m^2 - przez atomizery.
> Tak się pryska turbinowymi opryskiwaczami.

Jak wyżej - amator z 5 litrami wody biegnie po turbinowy zamgławiacz.

15. Data: 2010-08-06 22:24:19

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie lubię gdy środki chemiczne zawierają instrukcję
> taką jak np. Starane 250, gdzie jest napisane 8-12 ml na 100m2.
> To ile ma wlać tego środka do spryskiwacza 5 litrowego?
> Skąd mam wiedzieć ile m2 ud mi się tymi 5 litrami opryskać?
> Jak Wy stosujecie takie środki?

Środka zużyjesz w zależności od intensywności zachwaszczenia terenu, który
masz zamiar oporyskać i wysokości chwastów czyli powierzchni opryskiwanej.
Wystarczy wnikliwie doczytać instrukcję:
http://www.dowagro.com/PublishedLiterature/dh_0066/0
901b80380066c46.pdf?filepath=pl/pdfs/noreg/011-07023
.pdf&fromPage=GetDoc
strona 3. podają, że na 1 ha 200 do 300 litrów wody i 1,5 litra ŚOR.
Reszta to już podstawowa matematyka.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2010-08-07 03:39:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zdziwię się, bo już widzę, jak wątkodaw/ca/czyni leci do sklepu po
> odzież ochronną, maskę i rękawice, aby 5 l roztworu rozpylić.

> Jak wyżej - amator z 5 litrami wody biegnie po turbinowy zamgławiacz.

Na temat 5 litrowego opryskiwacza cięnieniowego już skończyliśmy dyskusję,
po co nawracasz?
Lubisz, jak to kobieciny mieć ostatnie słowo? :-)))))))

17. Data: 2010-08-07 03:41:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

> Reszta to już podstawowa matematyka.
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

I pamiąć ze szkoły. :-)))) To być trudna wiedza.

18. Data: 2010-08-07 08:30:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Aug 2010 05:39:48 +0200, Panslavista napisał(a):

> Na temat 5 litrowego opryskiwacza cięnieniowego już skończyliśmy dyskusję,

Ty się wypowiedziałeś, a ja odpowiadam.

> po co nawracasz?

Po co nawracasz?

> Lubisz, jak to kobieciny mieć ostatnie słowo? :-)))))))

To nie zależy od lubienia, tylko od posiadania.

19. Data: 2010-08-07 08:56:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie zależy od lubienia, tylko od posiadania.

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się posiada, od czasu do czasu...

20. Data: 2010-08-07 10:08:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Aug 2010 10:56:50 +0200, Panslavista napisał(a):

> Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się posiada, od czasu do czasu...

Ja posiadam zawsze, kiedy mam rację.

PRACA WRE !!! CZYLI...
co zrobić z chwastami na trawniku
Pustelnik - kwiat