informacje

1. Data: 2002-07-06 10:00:34

Temat: informacje
Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś z Was wie, jak ewygląda leczenie szpitalnie, etrapia depresji,
byłabym
wdzięczna za informacj... I czy jeśli pójdę tam sama, to mogę w
każdej chwili wyjść?

JC

1. Data: 2002-07-06 14:36:33

Temat: Re: informacje
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JC <a...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag6q5v$2p0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> byłabym
> wdzięczna za informacj... I czy jeśli pójdę tam sama, to mogę w

... ale wiem jak wyglada leczenie bulimii (moze troche podobnie)... musisz
zgodzic sie na (przewaznie dwutygodniowa) kuracje bez mozliwosci kontaktu ze
swiatem zewnetrznym ...

... ale tez nie wiem czy leczenie szpitalne to dobre wyjscie z sytuacji ...

seti

1. Data: 2002-07-06 16:49:53

Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik seti <s...@i...spamm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag6vde$ieq$...@n...tpi.pl...
> [...]
ze
> swiatem zewnetrznym ...
>
> ... ale tez nie wiem czy leczenie szpitalne to dobre wyjscie z sytuacji

To nie moj pomysl, a mojego lekarza :( Jesli leki nie podzialaja, dostane
skierowanie i....
Nadal nie wiem, czy jakby co mozna stamtad wyjsc na wlasne zyczenie.

> seti

Joanka

1. Data: 2002-07-06 19:34:11

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie moj pomysl, a mojego lekarza :( Jesli leki nie podzialaja, dostane
> skierowanie i....
> Nadal nie wiem, czy jakby co mozna stamtad wyjsc na wlasne zyczenie.

> Joanka

ile masz lat joanka ?

1. Data: 2002-07-06 19:36:23

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile masz lat joanka ?

ale gafa seti :((

1. Data: 2002-07-07 00:15:43

Od: "Nobody" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli ktoś z Was wie, jak ewygląda leczenie szpitalnie, etrapia depresji,
> byłabym
> wdzięczna za informacj... I czy jeśli pójdę tam sama, to mogę w
> każdej chwili wyjść?

Czesc

Co szpital, co ordynator i co lekarz prowadacy to troche inny obyczaj.
Wszystko zalezy od stopnia Twojej depresji.
Po przyjeciu dostaniesz leki , ktore w poczatkowym okresie moga wywolac
pewne zaburzenia w postaci czy to nadmiernej sennosci, czy tez nadmiernego
pobudzenia i to wymaga bacznej obserwacji.
Reakcja organizmu bedzie zalezala od zastosowanego leku i od dawki.
Obserwacja w warunkach szpitalnych umozliwi dostosowanie tej dawki i
umozliwi stwierdzenie czy reagujesz na ten lek.
To ze bedziesz w szpitalu uspokoi cie jezeli beda jakies niepokojace
dzialania uboczne bo wtedy lekarz jest na miejscu i moze "od reki" zmienic
leczenie.

Oddzialy szpitalne sa zazwyczaj ladnie urzadzone,
Jezeli nic sie nie dzieje z twoim zdrowiem to mozesz bez problemow chodzic
po terenie szpitala lub tez uzyskac przepustke na wyjscie poza teren lub na
pobyt w domu prze weekend.
Oczywiscie przepustki sa po pewnym czasie bo dzialanie leku mozna ocenic po
min. 3-4 tygodniach.

Do godz. 12-13 powinnas byc na oddziale bo wtedy sa i wizyty lekarskie i
badania psychologiczne.
Potem czas wolny, lub jakies zajecia terapeutyczne.

Powyzszy opis nie dotyczy oczywiscie depresji ciezkiej kiedy grozisz
samobojstwem i musisz dostac silniejsze leki, ktore spowoduja wieksze
uspokojenie i sennnosc i uniemozliwia nadmierne poruszanie ale jak sadze w
twoim przypadku to nie ma zastosowania.

Niedawnao na pewnej grupie pobyt w szpitalu byl opisywany jak pobyt w
sanatorium i tak byc powinno bo psychoterapia jest rowniez elementem
leczenia.

Ze szpitala , o ile nie jestes w fazie ostrej depresji zagrazajacej twojemu
zyciu mozesz wypisac sie w kazdej chwili a ewentualne leczenie kontynuowac
ambulatoryjnie choc "ustawienie" leczenia w szpitalu jest znacznie bardziej
efektywne niz w leczeniu ambulatoryjnym gdzie dochodza stresy normalnego
zycia a dotep do lekarzy i psychologow nie jest "na zawolanie".

Okres pobytu w szpitalu moze byc rozny i zalezy od tego czy dane leki
zadzialaja prawidlowo w twoim przypadku.
Czasami leki trzeba zmienic lub poeksperymentowac z dawkami a to zajmuje
troche czasu.
Dzialanie lekow "ujawnia" sie po kilku tygodniach.
Tylko w warunkach szpitalnych mozna odpowiednio skojarzyc "dzialanie"
psychiatry i psychologa.

Tak wiec skoro masz mozliwosc to skorzystaj z hospitalizacji.
Zawsze mozesz sie wypisac.

Pozdrawiam

Nobody
http://www.strony.wp.pl/wp/nobody55

1. Data: 2002-07-07 15:51:05

Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nobody <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag813v$bcr$...@n...tpi.pl...
> [...]
> samobojstwem i musisz dostac silniejsze leki, ktore spowoduja wieksze
> uspokojenie i sennnosc i uniemozliwia nadmierne poruszanie ale jak sadze w

Czy wcześniejsze próby samobójcze też się pod to kwalifikują? Czy coś sprzed
tygodnia czy dwóch, co jest odnotowane u lekarza w "archiwum x" tam wyjdzie
i będzie miało na to wpływ?

> Ze szpitala , o ile nie jestes w fazie ostrej depresji zagrazajacej
twojemu
> zyciu mozesz wypisac sie w kazdej chwili a ewentualne leczenie kontynuowac
> ambulatoryjnie

Czy wiec może się zdarzyć tak, że choć pojde tam z wlasnej decyzji to nie
beda chcieli mnie wypuscic?

> Tak wiec skoro masz mozliwosc to skorzystaj z hospitalizacji.
> Zawsze mozesz sie wypisac.

jak widać, chyba nie zawsze, ale dzięki za info

> Pozdrawiam
>
> Nobody
> http://www.strony.wp.pl/wp/nobody55

pzdr
Joanka

1. Data: 2002-07-07 15:51:40

Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik seti <s...@i...spamm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag7gob$no1$...@n...tpi.pl...

22

> ale gafa seti :((

OK, nic sie nie stalo

pzdr
J.

1. Data: 2002-07-07 15:59:19

Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol <p...@s...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:K2%V8.16605$X...@n...calgary.shaw.ca

> "JC"

> A po co masz stamtad "sama" wychodzic, jesli chcesz sie wyleczyc?
>
> Ty nie bardzo masz d o k a d wychodzic, Joanka.

mam zawsze dworzec centralny ;) A tak serio to pytam, bo chce wiedziec,
jakie mam opcje

> Twoja samodzielnosc zostala sprawdzona - ze sobie z nia nie radzisz.

Moze w koncu sobie poradze?

Tam
> tez beda ludzie, ktorzy szukaja w zyciu tego samego co ty: akceptacji,
> milosci, zrozumienia - DAJ im to!

Pomyslimy....

> Sprobuj. To tacy sami ludzie jak ty, a ty wiesz czego ci brakuje ,
wiec....

> Kaska

Joanka

1. Data: 2002-07-07 17:40:58

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"JC"

> [...]

A po co masz stamtad "sama" wychodzic, jesli chcesz sie wyleczyc?

Ty nie bardzo masz d o k a d wychodzic, Joanka.

Twoja samodzielnosc zostala sprawdzona - ze sobie z nia nie radzisz. Tam
[...]

Dlaczego spie przy scianie?
Porozumiec sie (do Mani)
Darmowy katalog AVON!!!
Kontakt
Syndrom "oblężonej twierdzy", czyli jak zepsuć wizerunek swojej grupy.