informavja

11. Data: 2008-08-10 10:09:34

Temat: Re: informavja
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SlawcioD pisze:
> RS/S pisze:
>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:g7f8c8$m1d$1@news.onet.pl...
>>
>> SORRY że zapytam ale :
>> Użytkownik "SlawcioD" = APIK ??????
>> czy dobrze myśle ?????
>>
>> pozdr. RS/S
>>
> nie
> SlawcioD(tm)=SlawcioD
>
> pozdrawiam
> SlawcioD
rozdwoje nia jazni jeszcze nie mam;) a nick'u nie zmienilem, nie
zmianiam, i nie zamierzam zmienic.

pozdrawiam
SlawcioD

12. Data: 2008-08-10 19:39:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.08.2008 11:48, użytkowniczka/użytkownik RS/S napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> SORRY że zapytam ale :
> Użytkownik "SlawcioD" = APIK ??????
> czy dobrze myśle ?????

OJ nie :)
O ile pamiętam Apik był chyba z okolic Rzeszowa lub tamtych okolic - a SlawcioD jest
z Tychów ( to swój chłop :) ) z naszych pięknych okolic :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

13. Data: 2008-08-13 15:05:29

Od: "RS/S" <xxxxxxxx@neostrada..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>
> [...]
SlawcioD jest
> z Tychów ( to swój chłop :) ) z naszych pięknych okolic :)

Ooooo właśnie o tego Sławka mi chodziło tzw. Apik
widać żeś stary dinozaur, więc wiesz o kogo chodzi :-)

pozdr. RS/S

14. Data: 2008-08-14 07:12:21

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-08-13 17:05, użytkowniczka/użytkownik RS/S napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]
> SlawcioD jest
>
> Ooooo właśnie o tego Sławka mi chodziło tzw. Apik
> widać żeś stary dinozaur, więc wiesz o kogo chodzi :-)

He he
Apik, Neon (vel Radiol)- to pierwsze osoby na grupie które mnie przywitały :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

15. Data: 2008-08-14 08:00:59

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-14 09:12, Jacek Kruszniewski napisał(a):

> He he
> Apik, Neon (vel Radiol)- to pierwsze osoby na grupie które mnie
> przywitały :)

witaj

Ja sie oczywiście spóźniłem ( z witaniem ) A pamiętacie jak na
wyścigi witaliśmy nieliczne swego czasu niewiasty to dopiero była zabawa

--
Piotr M

16. Data: 2008-08-14 12:24:17

Od: "RS/S" <xxxxxxxx@neostrada..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>

> He he
> Apik, Neon (vel Radiol)- to pierwsze osoby na grupie które mnie przywitały
:)

a bylo troche GOSCI a bylo :-)
a przede wszystkim byl tutaj ruch jak na A4
pozdr.RS/S

17. Data: 2008-08-14 12:25:03

Od: "RS/S" <xxxxxxxx@neostrada..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <P...@n...pl>

> Ja sie oczywiście spóźniłem ( z witaniem ) A pamiętacie jak na
> wyścigi witaliśmy nieliczne swego czasu niewiasty to dopiero była zabawa

Oooo caly Piotrek :-)
SIAMANKO PIOTR!
Piotr niwiasty i te rzeczy :-))))))))
qrde Piotrek dawno nie rozmawialismy tutaj na ''psi''
Piotr a moze Mirek dolaczy i troche pogada
lub moze masz jakies wiesci o naszym A.A.

pozdr. RS/S

18. Data: 2008-08-14 12:40:08

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-14 14:25, RS/S napisał(a):

> qrde Piotrek dawno nie rozmawialismy tutaj na ''psi''
> Piotr a moze Mirek dolaczy i troche pogada
> lub moze masz jakies wiesci o naszym A.A.

Co do A A niestety nie mam żadnych wieści A Mirek (MIKROM)- nawias dla
nie wtajemniczonych - w sanatorium baluje Ja co prawda wybieram się pod
Łódź może wiec zawitam jeśli będzie czas do Zgierz

--
Piotr

19. Data: 2008-08-14 14:52:02

Od: "RS/S" <xxxxxxxx@neostrada..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <P...@n...pl> napisał w wiadomości

> Co do A A niestety nie mam żadnych wieści

szkoda...... :-(

> A Mirek (MIKROM)- nawias dla
> nie wtajemniczonych - w sanatorium baluje

Qrde no cały Mirek :-)
(Miruś jak czytasz to POZDROWIENIA)

> Ja co prawda wybieram się pod
> Łódź może wiec zawitam jeśli będzie czas do Zgierz

no to daj znac co tam z A.A. się dzieje, co porabia itd...

Pozdr. RS/S

Jedz do Portugalii
Ciekawostka
mieszkanie dla on w k-ce