[inne] 7 srok za jeden ogon?

1. Data: 2004-08-31 19:21:53

Temat: [inne] 7 srok za jeden ogon?
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za każdym razem, kiedy widzę nagłówek "czy też tak macie?" przypomina mi się
coś innego, a mianowicie to, że próbuję dziergać wszystko na raz i łapać -
jak w temacie - siedem srok za jeden ogon.
Czy też tak macie?
Czy też tak macie, że na skończenie czeka kilka robótek, a wy już myślicie o
następnej? Ja tak mam! Skutek jest taki, że ciągle coś "dłubię", a otoczenie
ciągle czeka i czeka na jakiś konkretny efekt.
Powiedzcie mi, że też tak macie....

;)

Pozdrawiam i wracam do... szydełka? drutów? frywolitek? haftu? A jeśli do
haftu, to którego?
Nie wiem - dlatego najlepiej będzie jak poczytam troszkę.

--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-02 06:26:40

Temat: Re: [inne] 7 srok za jeden ogon?
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też tak mam. Tak ma chyba większość ludzi, którzy mają więcej pomysłów niż
wolnego czasu.
Nie przejmuj się. Ja od czasu do czasu próbuję robić z tym porządek.
Solennie sobie obiecuję, że nie zacznę nic, póki nie dokończę np. 3 robótek
z tych oczekujących i zwykle trąbka. Owszem dokańczam te 3, ale potem
zaczynam kolejne 4, bo mnie nowe pomysły chcą rozsadzić. No już po
porządkach.
A do tego ta moją pasja opanowywania wciąż nowych technik. Katastrofa i
tyle.

Gocha

1. Data: 2004-09-02 06:56:04

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

haha, ja mam jeszcze tragiczniej...
nie dosc , ze tu i owdzie poczatki prac to ostatnio sprulam 2 metry
niedokonczonej firany szydelkowej i teraz w niej chodze.....przeistoczyla
sie w sweterek, hihihi

Ewa (Krakow)
a w koszach, koszyczkach i takich tam, dwa zaczete hafty xxx, kapa, ktora
chyba jednak awansuje na obrus, ubranka na butelki, wdzianko dla Mysi,
wdzianko dla mnie (nadajace sie do sprucia - z mody wyszlo, hihihi) i
frywolitka, ktorej chce sie nauczyc ale tluk jestem i mi nie idzie.....

1. Data: 2004-09-02 07:00:20

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wdzianko dla mnie (nadajace sie do sprucia - z mody wyszlo, hihihi) i
> frywolitka, ktorej chce sie nauczyc ale tluk jestem i mi nie idzie.....

hihihi, faktycznie 7 "srok" naliczylam

Ewa (Krakow) tym razem rozbawiona

1. Data: 2004-09-02 08:01:27

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesze się, że nietylko ja mam taki haos w koszu z robótkami.
Tysiąc pomysłów na minutę, tylko dwie rączki i "wolne" wieczory.
Wolne tzn. dzieci śpią, można cos sprzątnąć, poprasować....
A o 20-tej siadam chwytam którąś z licznych zaczetych robótek i dziergam....
Aktualnie kończę bluzeczkę letnią :0) muszę jeszcze zrobić rękawy..., to chyba
na przyszłe lato hihihi, serwetę na stół, ale ona jest jeszcze daleko w polu,
bieżnik no juz podpołowę podchodzimy, sweter miałbyć na zeszłą zimę, niewiem
czy wyrobie sie na tą, kamizelka dla Mamy (chyba juz zapomniała), no i temat
bieżący ozdoby na choinkę, mam już 7 aniołków, 4 dzwoneczki i mnóstwo
gwiazdeczek, ale to ciągle mało (na razie to temat priorytetowy i co wieczór
musze zrobić min jedną ozdóbkę ;-)).

Więc do roboty bo mam już pomysł na sweter zimowy (nowy) i juz widziałam taką
cudną włóczkę ach, a córka wyrosła ze swoich sweterkow i trzeba by coś
porobić, jeden jest już wyliczony, włóczka i szydełko gotowe tylko te wieczory
jakieś krótkie...

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-09-02 08:10:13

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałam tego problemu jak robiłam tylko na drutach i nie miałam dostępu
do internetu. Kiedy zobaczyłam co można zrobić 10 paluszkami i zaczęłam
robić jeszcze na szydełku, to stało się !!!
Zaczęty golf zimowy, dwie letnie bluzeczki, bieżnik dla znajomej, serwetki
na kiermasz i marzenia o frywolitkach. W głowie nowe pomysły na wiele innych
rzeczy. Już teraz rozumiem, dlaczego można mieć tyle rzeczy zaczętych i
nieskończonych. Witamy w klubie.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-09-02 08:12:00

Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tak nie mam. Robię jedną rzecz od początku do końca. Nie dlatego bo
jestem uporządkowana tylko dlatego bo jak zacznę coś nowego to to stare
nigdy nie zostanie dokończone. Kilka razy tak już było. Wiem z doświadczenia
i mam żelazna postanowienie. Nie dotykam nowej robótki dopóki nie stończę
starej. Nawet nie wiecie jak przez to cierpię. A teraz robię tem nudny (mimo
że ładny) kocyk dla dziedziusia i już nie mogę sie doczekać kiedy się od
niego uwolnie!!!
W głowie mam tysiąc pomysłów co będzie po nim. Chyba będę musiała znaleźć
tysiąc pierwszy i go wykonać.
Pozdrawiam
Honorata

P.S.
A czasu mam teraz więcej bo córka w przedszkolu. Najważniejsze że jej się
tam podoba i nie chce wychodzic przed 16.
Pa

1. Data: 2004-09-02 08:31:36

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zrobiło mi się lżej na żołądku gdy przeczytałam o stercie zaczętych robótek.
U mnie oprócz szydełka, drutów, frywolitek, haftów, szycia czeka jeszcze wiele
innych zajęć np: książka którą kupiłam pół roku temu, strona internetowa którą
planuję już od roku, rabata przed moim blokiem itd.
Czy można się z tego wyleczyć, może ktoś ma skuteczne lekarstwo.

pozdrawiam
Lucy

1. Data: 2004-09-02 10:22:39

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> frywolitka, ktorej chce sie nauczyc ale tluk jestem i mi nie idzie.....

Nie ma tłuków frywolitkowych, są tylko kiepscy nauczyciele. Ty się lepiej
zastanów czy chcesz przyjąć jeszcze kilka srok dodatkowych. Bo jak już tą
frywolitkę opanujesz, to na pewno przylecą.
Gocha

1. Data: 2004-09-02 10:24:57

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy można się z tego wyleczyć, może ktoś ma skuteczne lekarstwo.

To z czasem przechodzi.- na innych członków rodziny. Z regóły problemy
ustępują po pogrzebie - jak rodzina zaczyna robić porządki. (makabryczny
dowcip, co?)
Gocha

[szydelko]Marzenie
kanwa aida- gdzie w Poznaniu