[inne] Sklep internetowy - pytanie

1. Data: 2003-09-29 12:09:02

Temat: [inne] Sklep internetowy - pytanie
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac ponizej z linku podanego do "swiata Babci Ewy'
http://www.swiatbabciewy.pl/
zapytuje Was, czy bedace w ofercie rozne rodzaje wloczek sa naprawde do
kupienia ? Bo bynajmniej link okreslajacy paleta barw jest linkiem na
niemiecka strone. Ale to przeciez nie musi ani niczego sugierowac...
Jednak jakos nie moge znalezc cennika :-(((

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-10-01 11:55:36

Temat: Re: [inne] Sklep internetowy - pytanie
Od: "Sunnta" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> niemiecka strone. Ale to przeciez nie musi ani niczego sugierowac...
> Jednak jakos nie moge znalezc cennika :-(((

mnie tez sie to nie pdoba - wiec musialam kupic cos w zwylkym sklepie czego
nie lubie bo nie moge spokojnie myslec i mardzic i nie moge tego zrobic w
nocy w domu kiedy mam najwiecej czasu
zastanawia mnie też to jaka bedzie cena tej włóczki (a jak ktoś nie zna
niemieckiego....???)

Joanna

1. Data: 2003-10-01 13:06:56

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnta" <k...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nocy w domu kiedy mam najwiecej czasu
> zastanawia mnie też to jaka bedzie cena tej włóczki (a jak ktoś nie zna

Masz na mysli ta Schachenmayr? Tu jest link do jednego sklepu i tam maja
duzo tej wloczki: http://www.wollparadies.de.
Jest to bardzo popularna marka welny.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-01 13:28:26

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> niemiecka strone. Ale to przeciez nie musi ani niczego sugierowac...
> Jednak jakos nie moge znalezc cennika :-(((

http://www.joana-leyer.de/de/dept_297.html - tu jest np. ta Gedifra

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-01 13:49:26

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Asia

> Też miałam takie wątpliwości - napisałam tam i dostałam maila z bardzo miłą
odpowiedzią i pełnym cennikiem włoczki
pozdrawiam
Anga(Ania)
Kto pyta nie błądzi

1. Data: 2003-10-01 19:38:06

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedzią i pełnym cennikiem włoczki
> pozdrawiam
> Anga(Ania)
> Kto pyta nie błądzi

Też pytałam przez @, ale coś nie mogę się doczekać odpowiedzi.
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans
http://www.maitri.gdansk.opoka.org.pl/

xxx-szukam inspiracji
[xxx] koniki i karti świąteczne
no to się przedstawię :)
"sztalugi"
Frywolitki Kto pomoze mi zrobic ten prezent