[inne] cross stitch crazy i e-bay

11. Data: 2005-07-08 18:44:28

Temat: Re: [inne] cross stitch crazy i e-bay
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

>PayPal juz jest od kwietnia w Polsceale w jedna strone,to znaczy mozna
>wysylac pieniazki tylko.

Pusiu, blagam, PIENIADZE, nie - pieniazki ;))

Kot, wrog pieniazkow, fakturek i innych karteczek

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

12. Data: 2005-07-08 20:14:07

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu, blagam, PIENIADZE, nie - pieniazki ;))

Sorry ,nawyk zawodowy,nie pieszcze sie w pracy ale dzieciaczki czesto bawia
sie w sklep i przychodza do mnie proszac o "pieniążka" do zabawy i tak
czasami mi sie do zycia prywatnego to slownictwo z przedszkola
"przełazi,szczegolnie w upały ,kiedy na mózgu fałdki sie prostują.......
Pusia <zawstydzona,unijna przedszkolanka>

13. Data: 2005-07-08 20:50:59

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> [...]
>"przełazi,szczegolnie w upały ,kiedy na mózgu fałdki sie prostują.......
>Pusia <zawstydzona,unijna przedszkolanka>

Wiem, znam... Ostatnio jak byl upal to z glupoty zapchalam kibel i
trzeba bylo wzywac francuskiego, potwornie drogiego hydraulika ;))

Kot, co zamiast szyc siedzi i oglada projekty ciuchow dziecinnych,
szczegolnie przypadl mi do gustu ten, och, ten czepek...

http://store.sewingtoday.com/cgi-bin/butterick/shop.
cgi?s.item.B4500=x&TI=10011&page=1

Kot

14. Data: 2005-07-10 21:39:48

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mooffin wrote:

> Kupowalyscie cos a granica placac przelewem? A moze wiecie gdzie w Polsce
> moge zakupic jescze ten numer?

Można jeszcze płacić ekartą (eCard), to jest bardzo wygodne rozwiązanie
i wiele firm je akceptuje- eBay też. Mój TŻ płacił w ten sposób za
prenumeratę (zamawianą w wydawnictwie w USA) i nie pobrali żadnych
dodatkowych wielkich opłat za przelew. Jest to o tyle wygodne, że ekarta
działa jak normalna karta kredytowa (tzn. odbiorca tak ją "widzi"),
natomiast nie jest bezpośrednio związana z kontem, tzn. wkładasz
konkretną ilość pieniędzy na ekartowe "subkonto" i tylko te pieniądze
mogą zostać z niego pobrane. Jednym słowem nie ma ryzyka, że ktoś
wyczyści Ci wszystkie pieniądze z konta.
Tu masz banki, które u nas wydają takie karty:
http://www.ecard.pl/strona.php?id=29&mn=27
Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

bambusowe, ratanowe, wiklinowe rączki do torebki - szukam
[druty] jaka to gazeta?
7ya pytanie o działanie
szydełko-szukam
xxx szukam wróżki różowej z koniczynką i pszczółką