[inne] maszyna do szycia

1. Data: 2003-09-12 05:23:10

Temat: [inne] maszyna do szycia
Od: "" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Po dłuuuugiej przerwie, moja córcia ma już 3 miesiące, i już mam trochę wiecej
czasu wiec zapytuję.
Mam mały problemik :) mąż chce mi kupić maszynę do szycia i chciałabym się
zapytać w związku z tym gdzie w W-wie są sklepy z maszynami, takie w których
jest ich duży wybór, znam ten na Unii lubelskiej, a czy sa gdzieś jeszcze?
pozdrawiam
ulka/nitka

1. Data: 2003-09-12 07:44:07

Temat: Re: [inne] maszyna do szycia
Od: "eva" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
których
> jest ich duży wybór, znam ten na Unii lubelskiej, a czy sa gdzieś jeszcze?

Hej, jeden jest na Emili Plater ale po przeciwnej stronie Swietokrzyskiej,
czyli jak jedziesz/idziesz Swiatokrzyska od Marszlkowskiej to skrecasz w
prawo w strone Placu Grzybowskich i zaraz za zakretem jest sklep z
maszynami, ale uwaga na ceny, bo ja swoja kupowalam tam i wyglada na to, ze
sporo przeplacilam, poza tym jak chcialam zaplacic karta, to pani byla
bardzo niezadowolona i w zasadzie "zmusila" do zaplacenia gotowka.
Ostatnio rozmawialam z kolezanka, ktora ma zamiar kupic maszyne i ona
jezdzila po hurtowniach (tam jest zdecydowanie taniej) i dowiedzila sie tam,
ze np w przypadku maszyn firmy Brather (chyba tak sie pisze) to trzeba kupic
taka na polski rynek, bo inaczej beda problemy z czesciami zamiennymi.
Pozdrawiam - Eva

1. Data: 2003-09-12 08:41:46

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swoją maszynę kupiłam na Marszałkowskiej między królewską a świętokrzystką
(ta strona Marszałkowskiej co domy centrum) panie z obsługi bardzo miłe -
doradziły i pomogły wybrać ja kupiłam Toyotę i jestem bardzo zadowolona. Ale
przede wszystkim w tym sklepie panie potrafiły doradzić co będzie dobre na
moje potrzeby.
miły i owocnych zakupów
Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-12 09:46:12

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiecej
> czasu wiec zapytuję.
> Mam mały problemik :) mąż chce mi kupić maszynę do szycia

Czy jakąś już wybrałaś? Pytam bo sama przymierzam się już od jakigoś czasu i
podpytywałam dziewczyny ale nie mogę zdecydować się (ograniczona kasa).
Pozdrawiam - Gośka z Lublina po deszczu

1. Data: 2003-09-12 09:50:55

Od: "" <n...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
chciałabym toyotę, albo brothera
dużo też zależy od ceny, fajnie byłoby znaleść jakąś hurtownie gdzie mają
taniej, ale nie wiem
pozdrawiam
ulka/nitka

1. Data: 2003-09-12 10:21:36

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja niestety po kupieniu swojej maszyny(jak pisałam Toyoty) niebacznie
wywaliłam wszystkie adresy netowe miejsc gdzie można kupić,popatrzeć,porównac
maszyny do szycia ale spróbuj znależc przez gogla warto poszukać bo można na
spokojnie porównać wszystkie parametry,ilości ściegów, wyposażenie itp
pozdrówka Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-12 12:15:23

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> spokojnie porównać wszystkie parametry,ilości ściegów, wyposażenie itp

Proszę bardzo:

http://www.husqvarna-viking.pl/
http://www.toyota-maszyny.krakow.pl/
http://www.bmd.pl/

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-09-12 12:44:37

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo:
>
> http://www.husqvarna-viking.pl/
> http://www.toyota-maszyny.krakow.pl/
> http://www.bmd.pl/
>
> pozdrawiam
> Kasia

O to to właśnie było i chyba jeszcze coś ale te najbardziej:-))
Anga

1. Data: 2003-09-15 14:00:29

Temat: stringi szydelkowe
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wymyslilam sobie, ze zrobie prezent mojej siostrze taki jak w temacie.
no i leglam na gruzach szczescia bo nigdzie nie moge znalezc wykroju
stringow :(
moze ktoras z was dysponuje takowym?

skrzacik

1. Data: 2003-09-16 07:37:18

Temat: Re: stringi szydelkowe
Od: "Sunnta" <j...@n...poczta.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wymyslilam sobie, ze zrobie prezent mojej siostrze taki jak w temacie.
>no i leglam na gruzach szczescia bo nigdzie nie moge znalezc wykroju
> [...]
ja bym sobi sama takie z chęcia zrobiała w razie co polecam sie pamięci - z
adresu wyzycic no-spamik i powinno byc onet
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

A co mi tam - też się pochwalę!:)
Chwalę się do obrzydliwości