[inne]postacie ludzi

1. Data: 2004-03-04 07:34:56

Temat: [inne]postacie ludzi
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
wraz z kolezanka przygotujemy lekcje dla dzieci z osiedlowej swietlicy.
Wymyslilysm, ze bedzie to projektowanie ubran. W zwiazku z tym szukam
postaci ludzi, na ktore moznaby przyklejac kawalki tkanin imitujace ubranie.
Cos takiego jak kolorowanka. Nie wiem jednak gdzie tego szukac, a
kolorowankami tez nie dysponuje. Moze ktos pomoze? Bede bardzo wdzieczna :)

Kitty (Gliwice)

----------
"Nie ma gorszych słów
Od zostańmy przyjaciółmi
I nie ma gorszych przekleństw
Od zapewnień: lubię cię"
Grzegorz Ciechowski

1. Data: 2004-03-04 08:06:58

Temat: Re: [inne]postacie ludzi
Od: "FK" <f...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Kitty" <u...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
> Wymyslilysm, ze bedzie to projektowanie ubran. W zwiazku z tym szukam
> postaci ludzi, na ktore moznaby przyklejac kawalki tkanin imitujace
> [...]
Czy o to chodzi?
http://www.newhomemaker.com/family/storytime/paperdo
lls.html
Pozdrowienia
Ewka

1. Data: 2004-03-04 08:12:43

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolorowankami tez nie dysponuje. Moze ktos pomoze?

Sprobuj zakupic w kiosku lub dotrzec do czasopisma Maly Artysta(ukazuje sie
raz na dwa miesiace plus wydania specjalne,cena cos kolo 6 zl),tam sa gotowe
szablony postaci,zwierzat i rzeczy wszelakich
Pozdrawiam
Pusia zakawowana

1. Data: 2004-03-04 08:51:40

Od: "Mermaind" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FK" <f...@w...nl> napisał w wiadomości
> Czy o to chodzi?
> http://www.newhomemaker.com/family/storytime/paperdo
lls.html

I jeszcze tu:
http://www.ameritech.net/users/macler/paperdolls.htm

Jola

1. Data: 2004-03-04 09:10:59

Od: "Wiola" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cos takiego jak kolorowanka. Nie wiem jednak gdzie tego szukac, a
> kolorowankami tez nie dysponuje. Moze ktos pomoze? Bede bardzo wdzieczna
:)

Znalazłam.Nie wiem czy o to ci chodzi ale moze sie przyda.

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25305
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25304

Wiola S-sz

1. Data: 2004-03-04 15:15:30

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiola wrote:

> Znalazłam.Nie wiem czy o to ci chodzi ale moze sie przyda.
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25305
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25304

Dziekuje slicznie wszytskim za odzew :) Teraz mam juz pelno materialow i mam
nad czym pracowac :)

Kitty (Gliwice)

FAQ pl.rec.robotki-reczne
[xxx]prześliczne aniołki