[inne] szopka

1. Data: 2004-09-26 08:09:19

Temat: [inne] szopka
Od: "dagmara " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po długiej nieobecniści i od razu pytanie
Czy macie jakieś fajne pomysły na zrobienie szopki pod choinkę?
Pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2004-09-26 09:03:38

Temat: Re: [inne] szopka
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedyś dawno, dawno temu zrobiłam szopkę z brystolu, który pomalowałam na
czarno i w którym wycinałam odpowiednie kształty, a potem te kształty
podklejałam różnymi kolorami bibuły - wyszedł bardzo fajny witraż, który do
dzisiaj stoi u moich rodziców w święta na honorowym miejscu :o)) Wzór
pochodził z Burdy - jeśli chcesz, mogę go poszukać za tydzień.

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2004-09-26 09:47:38

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam postacie na drutach
wygladaja tak:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/detail?.dir=
9df8&.dnm=6f2e.jpg
http://pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/detail?.dir=
9df8&.dnm=182a.jpg&.src=ph
http://pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/detail?.dir=
9df8&.dnm=ad8c.jpg&.src=ph

schemaciki moge przeslac jak zawolasz na priva
:)
pozdrawiam

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-26 11:37:20

Od: "dagmara " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję dziewczyny za odpowiedź i baaaaaaardzo proszę o przesłanie mi
dodatkowych "informacji"
Pozdrawiam dagmara
PS proszę o przesłanie na adres
d...@t...pl

1. Data: 2004-09-26 11:40:59

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ze wzgledow technicznych....napisz do mnie to Ci wysle
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-27 07:18:05

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@s...pl> napisał w
wiadomości news:cj60l6$2bm$1@opal.futuro.pl...
> [...]
> dzisiaj stoi u moich rodziców w święta na honorowym miejscu :o)) Wzór
> pochodził z Burdy - jeśli chcesz, mogę go poszukać za tydzień.

Jeśli będzie taka mozliwość, zeby dostać od Ciebie skany wykonania tej
szopki to ja będę bardzo wdzięczna.

z góry wielkie dzięki
Basia

1. Data: 2004-10-18 13:48:28

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich, którym obiecałam skan tej szopki, muszę niestety rozczarować i
mocno przeprosić - po dogłębnym śledztwie okazało się, że stare Burdy
(prawie wszystkie!) wywędrowały do babci, a babcia po przejrzeniu je
wyrzuciła ;o(((( Jestem w głębokiej rozpaczy, bo miałam tam mnóstwo
ciekawych rzeczy, a i moja szopka wymagałaby nieco nowszej następczyni
;o(((((

Nawet mnie nie zapytała... buuuu.....

1. Data: 2004-10-19 05:58:54

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@s...pl> napisał w
wiadomości news:cl0hiv$8i9$1@opal.futuro.pl...
> [...]
> wyrzuciła ;o(((( Jestem w głębokiej rozpaczy, bo miałam tam mnóstwo
> ciekawych rzeczy, a i moja szopka wymagałaby nieco nowszej następczyni

O rany... jak przykro;-( Az mnie w dołku scisnęlo na mysl o tych wyrzuconych
burdach... sama zbieram różne pisma, trzymać ich nie mam za bardzo gdzie,
ale gdybym je miała wyrzucić... NIGDY! Rozumiem Twoje uczucia.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-19 06:35:36

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tato wyrzucił kiedyś w ten sposób chyba ze setke płyt winylowych w tym z
bajkami Muzy (Ci co słuchali to wiedzą jaka strata, choć teraz już można
dostać te bajki na kasetach lub płytach cd) oraz przedwojenną maszyne do
pisania, którą dostałam od Babci. :( Myślałam, że mu tego do końca życia nie
podaruję...
Łączę się z tobą w bólu!
Pozdrawiam MKatarynka

1. Data: 2004-10-19 06:41:19

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mój tato wyrzucił kiedyś w ten sposób chyba ze setke płyt winylowych w tym
> bajkami Muzy (Ci co słuchali to wiedzą jaka strata,

sama do tej pory mam trochę tych płyt;-) Miałysmy z moją Mamą ukochaną płytę
z muzyką teatralna i telewizyjną Kurylewicza, Niemena i Warskiej, jakaś
łachudra pożyczyła na wieczne nieoddanie, przez wiele lat nie było szansy
jej kupić a teraz wydano ją jako cd! Szczęsliwa jestem bardzo!

No,a ale OT sie zrobiło, przepraszam.

pozdrawiam
Basia

perminki