[inne] trochę nowego na www.kroowka.prv.pl

1. Data: 2003-07-25 12:36:47

Temat: [inne] trochę nowego na www.kroowka.prv.pl
Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Dorwałam chwilkę czasu i dorzuciłam obiecane fotki szydełkowej bluzeczki,
szydełkowego plecaka i drutowej kamizelki (Galeria) oraz serwety
szydełkowej, która dobija do połowy (W robocie). I jeszcze w końcu sie tam
przedstawiłam :))
Pozdrawiam,
duszno mi...
ale zaraz weekend, który częściowo spędzę w Gdańsku na Jarmarku :)))
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-07-27 09:31:40

Temat: Re: [inne] trochę nowego na www.kroowka.prv.pl
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> Dorwałam chwilkę czasu i dorzuciłam obiecane fotki szydełkowej bluzeczki,
> szydełkowego plecaka i drutowej kamizelki (Galeria) oraz serwety
> szydełkowej, która dobija do połowy (W robocie).
<ciach>

Strona powinna sie fajnie roazwinac :-)), gratuluje tego co juz jest.
Te sliczna serwete tez mam w planach. Mam w zwiazku z tym pytanie - jakich
nici uzywasz?, chodzi o grubosc. Wyglada bardszo efektownie. Koniecznie
pokaz ja w calej okazalosci jak skonczysz :-

Grazyna-Gdynia

1. Data: 2003-07-28 08:48:20

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Strona powinna sie fajnie roazwinac :-)), gratuluje tego co juz jest.

Mam nadzieję że bedzie :)) Już mam zamówione skany moich robótek, które
zostały w domu w Międzyrzeczu.

> Te sliczna serwete tez mam w planach. Mam w zwiazku z tym pytanie - jakich
> nici uzywasz?, chodzi o grubosc. Wyglada bardszo efektownie. Koniecznie
> pokaz ja w calej okazalosci jak skonczysz :-

Robię ją z Moniki, ale grubości nie pamietam. Trochę mi wychodziła szersza
od samego początku (tzn. środka), a teraz jej jeszcze nie zmierzyłam, więc
nie wiem jak z długością. Zresztą pewnie dopiero jak sie ją na koniec
ponaciaga, to bedą dobre wymiary. A jeszce się pochwalę, ze mam już
skończoną połówkę i prawie cały pierwszy rządek z drugiej połówki :))))
A całą pokażę na pewno, bo muszę ją uwiecznić na jakiejś fotce, bo ona idzi
do oddania :)
Pozdrawiam serdecznie

A jeszcze PS.
Jakby ktoś coś chciał z tego co robiłam, to chętnie pożyczę schematy, albo
opiszę conieco, jeśli robiłam na oko.
--
, ,

urlop