(inne) trochę szalony pomysł

31. Data: 2005-08-17 14:22:03

Temat: Re: (inne) trochę szalony pomysł
Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

>Co do samego druku - jutro postaram się dać Ci znać, z jakimi
>kosztami musisz się liczyć w Warszawie.

No to juz wiem.

Druk gazetki 24 strony+ okladka, srodki papier offset 80g [czyli taki
zwykly matowy jak do domowej drukarki], okladka troche grubsza i
blyszczaca [cos takiego jak "Mis" - na pewno znacie :-))], przy
nakladzie 5000 egzemplarzy koszty samego druku to okolo 7500 zl.

Uka P.

32. Data: 2005-08-17 17:42:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 17 sierpnia 2005 15:03 użytkownik
Theli, sącząc kawkę, wyklepał:

> To jest aaaa akceptujace czy zabijajace wzrokiem? ;)

Ani to, ani to. To było "aaaa, już kumam" :))

> Hehe, akurat przeszlam wlasnie uczenie 14-latki szydelkowania (sama
> chciala ;)) no i wlasnie okazalo sie, ze nie mam wzorow, zeby mogla sie
> uczyc, a jednoczesnie szybko bylo widac efekt. Stad te pomysly :)

Koronkowe stringi dla 14-latki. No, no, z pewną nutką perwersji :))))
Żartuję oczywiście :) Pomysły są w dechę!

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

33. Data: 2005-08-17 18:02:27

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem za, tylko jeszcze projektanci i wykonawcy tego co będzie w gazetce
> potrzebni. 1-2 numery można bazować na zapaleńcach, którzy będą chcieli
> przedstawić swoje pomysły i to ich zadowoli. Na dłuższą metę, trzeba by to
> sformalizować. Ja kiedyś robiłam opis jak wykonać patchwork mojego pomysłu,
> to zdrowo się usiedziałam przy kompie.
> Gocha

Właśnie - projektanci i wykonawcy, a szczególnie ci pierwsi. Po kilku numerach
mogą się "wypalić" i pisemko stanie się po prostu nudne. Tak jak niektóre
obecne już na rynku gazetki, gdzie czasem mam wrażenie, że coś jest
przedstawione tylko dla wypełnienia numeru. Jeśli jest coś ciekawego to jedna,
góra dwie sztuki, a reszta do niczego.
Dorfi

34. Data: 2005-08-17 18:59:52

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Koronkowe stringi dla 14-latki. No, no, z pewną nutką perwersji :))))
> Żartuję oczywiście :)

No wlasnie, gacie jak gacie, a ze nastolatka, to ma w barchanach chodzic? ;)

th

35. Data: 2005-08-17 19:17:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 17 sierpnia 2005 20:59 użytkownik
Theli, sącząc kawkę, wyklepał:

> No wlasnie, gacie jak gacie, a ze nastolatka, to ma w barchanach chodzic?
> ;)

A gdzie tam! Niech chodzi w koronkowych przez siebie wydzierganych, tylko
może niech jeszcze przez pewien czas nie chwali się kolegom ;)) Sama bym
sobie takie wydziergała, chociem ponad dwa razy starsza i nie umiem :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

36. Data: 2005-08-17 19:26:22

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gocha napisał(a):
> (...)
> Przyszło mi jednak do
> >

> I tu pierwsza myśl, jaka przychodzi do głowy -na prenumeratę takiego
> czasopisma przez szkolną bibliotekę pewnie nie starczyłoby pieniędzy. I
> znowu z własnej kieszeni kupować pomoce szkolne? :(((
> Na to raczej nie liczcie.
>
> --
> Pozdrawiam!
> Anna B. (Ziemia Lubuska)
> **************
No wlasnie, o tym pomyslalam, skoro to ma byc gazetka skierowana do mlodziezy
to tzreba pomyslec o tym, ze taka gazetka nie moze byc za droga, bo skoro dla
mlodziezy to przez mlodziez kupowana a przeciez nie zarabiaja tylko dysponuja
kieszonkowym, ktore w niektorych (a moze w wiekszosci) nie jest wysokie.
A przeciez jeszcze do tego wchodzi koszt kupienia materialow, do wykonania
przedstawionych propozycji bo przeciez nie kazda mama czy babcia jest
robotkujaca. To sa takie moje spstrzezenia, aczkolwiek pomysl mi sie podoba
nawracanie mlodziezy na dobra droge :)
Powodzenia
Aga(Londyn-slonce :)

37. Data: 2005-08-18 05:07:11

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tobie chyba chodziło o młodzieżowe gazety. Robótkowe raczej by podkupiły
pomysł niż dały zrobić dodatek.
Gocha

38. Data: 2005-08-18 05:27:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/18/2005 7:07 AM,Użytkownik Gocha usiadł wygodnie i napisał:
> Tobie chyba chodziło o młodzieżowe gazety. Robótkowe raczej by podkupiły
> pomysł niż dały zrobić dodatek.
> Gocha

Chodziło mi o dodatek do gazet robótkowych, ale dodatek do młodzieżowych
jest lepszym pomysłem, masz rację. :) Rzeczywiście, takie wydanie
specjalne "Bravo Girl" - koronkowe stringi? Zrób je sama :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947