[instrukcja] do maszyny dziewiarskiej

1. Data: 2006-05-19 11:12:49

Temat: [instrukcja] do maszyny dziewiarskiej
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziewczyny może któraś ma instrukcję do maszyny dziewiarskiej DOPLETA 191a,
i byłaby skłonna sie podzielić.
:-) szeroko się uśmiecham.

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

2. Data: 2006-05-19 15:42:18

Temat: Re: [instrukcja] do maszyny dziewiarskiej
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:

> Witam,
> Dziewczyny może któraś ma instrukcję do maszyny dziewiarskiej DOPLETA
> 191a, i byłaby skłonna sie podzielić.
> :-) szeroko się uśmiecham.

Ja mam i chetnie sie podziele. Paczek sporo, wiec prosze mi dac znac, czy
skrzynka zwarta i gotowa :))))

PS Nawet chyba wiem, ktora to Dopleta :))))
--
Anngo, czyli mama Błażeja

3. Data: 2006-05-20 07:19:40

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotowe

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

Użytkownik "Anngo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skrzynka zwarta i gotowa :))))
>
> PS Nawet chyba wiem, ktora to Dopleta :))))

xxx flower fairies Lanarte
Pytanko-porada
lanarte - schemaciki
frywolitki - nauka