intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim

1. Data: 2004-11-09 20:12:08

Temat: intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim
Od: "lilkabzowska" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mi powie,co to jest to kolorowe na tych kaskadach?
Rośliny czy jakoweś ozdóbki ?
http://www.aquatechnobel.be/index.php?pg=hasselt_ast
er2&mn=mn_ha
Pierwsza fotka w drugim rzędzie
Dla mnie koszmarek,ale ciekawa jestem,czym jeszcze można zepsuć ogrod
japoński
Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2004-11-09 20:43:30

Temat: Re: intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lilkabzowska" <l...@t...pl> napisał w
wiadomości news:5e1e.00000253.41912497@newsgate.onet.pl...
> Czy ktoś mi powie,co to jest to kolorowe na tych kaskadach?
> Rośliny czy jakoweś ozdóbki ?
======================
Żywe, przejdź stronę dalej ...
/żółty drogowskaz na dole strony po prawej na dole/

--
-Crimson-

3. Data: 2004-11-09 22:31:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"lilkabzowska" <l...@t...pl> wrote in message
> Czy ktoś mi powie,co to jest to kolorowe na tych kaskadach?
> Rośliny czy jakoweś ozdóbki ?
> http://www.aquatechnobel.be/index.php?pg=hasselt_ast
er2&mn=mn_ha

Informacja na stronie
http://www.aquatechnobel.be/index.php?pg=hasselt_ast
er1&mn=mn_ha
sugeryje, ze jest to element festiwalu chryzantem. Czyli, ze sa to chryzantemy,
prawdopodobnie nie rosnace tam na stale, ale umieszczone w ramach tego
festiwalu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-11-10 06:37:43

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chryzantemy,
> prawdopodobnie nie rosnace tam na stale, ale umieszczone w ramach tego

Merci beaucoup,
Wczoraj /po bardzo ciężkim dniu/ bezmyślnie oglądałam obrazki
Po niebieskich żwirkach w angielskich ogrodach już miałam
oczopląs.
Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2004-11-10 19:50:51

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wczoraj /po bardzo ciężkim dniu/ bezmyślnie oglądałam obrazki
> Po niebieskich żwirkach w angielskich ogrodach już miałam

Teraz już wszystko jasne. :-))
Wracając do pytania z wstępnego postu - gipsowych krasnali nie widziałaś?
To dopiero ogrodowa ozdoba.
:-))
Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-11-11 11:11:34

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz już wszystko jasne. :-))
> Wracając do pytania z wstępnego postu - gipsowych krasnali nie widziałaś?
> To dopiero ogrodowa ozdoba.
> :-))
> Pozdrawiam
>   skryba

Skośnooki krasnal pod klonem palmowym albo intrygująca grupa trzech
krasnali w żwirku w ogrodzie Zen...
Mam wizje
Lilka

jak cebule na zime?
syna marnotrawny malinowo
Rekord dobrej pogody
Zapraszam do obejrzenia ogrodu boletusa :-))
Bażyna czarna - owocowanie