irga

1. Data: 2003-03-28 23:25:09

Temat: irga
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irga "Dammeri" - część liści zbrązowiała, trochę jest zielonych.
Przemarzła (taka wrażliwa??) czy to jakaś choroba?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-03-29 09:32:20

Temat: Re: irga
Od: "AO" <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Irga "Dammeri" - część liści zbrązowiała, trochę jest zielonych.
> Przemarzła (taka wrażliwa??) czy to jakaś choroba?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Zwykle przemarza u nas w normalne zimy ponad sniegiem.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.sieciogrod.pl
http://www.arboretum.pl

3. Data: 2003-03-29 10:07:15

Temat: Odp: irga
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AO <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...home.net.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> >
> Zwykle przemarza u nas w normalne zimy ponad sniegiem.

To oznacza, że jeszcze pożyje??
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2003-03-29 11:59:57

Temat: Re: Odp: irga
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> To oznacza, że jeszcze pożyje??

Na mój gust odbije z nieprzemarzniętej części.

G.

5. Data: 2003-03-29 13:49:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> To oznacza, że jeszcze pożyje??

Pozyje. Z roslinami zimozielonymi czesto jest tak, ze im zimniejszy
klimat, tym mniej zimozielone. Ale nie znaczy to, ze maja nie przetrwac
zimy (rosliny, nie liscie).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-03-29 16:43:41

Od: "olka" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Niestety moje irgi a zwłaszcz te szczepione wszystkie przemarzły,
utrzymały się tylko czesci zielone przy samej
ziemi.

Komary i kleszcze
wrzosowisko
Jest !!!