Re: irydologia

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: irydologia
Date: Sun, 24 Feb 2002 12:21:09 +0100

Piotr wrote:

> za
> Wyniki

> Journal
>
> Nie. Moze niektorzy naciagacze. Obejrzalem te mapy - sa pozbawione
> logicznego sensu. Nie ma zadnego zwiazku miedzy takimi szczegolwoymi
> obszarami teczowki a organami w ciele. Mapy budza niepokoj chociazby
> dlatego, ze nie ma na nich zaznaczonej zadnej zmiennosci - a wszystko sie
> troche rozni u ludzi.

> Irydologow jest cala masa. Tak samo, jak bioenergoterapeutow, rozdzkarzy
> itd.
Ale oglasza sie dr .med. irydolog, lekarz specjalista homeopata
i takie ogloszenia sa jawne, takze w ksiazce telefonicznej,
to dlaczego mam im nie wierzyc.

A co do rozdzkarzy - wyznaczono nagrode 1 milion dolarow dla
> rozdzkarza, ktory pokaze, ze potrafi znajdowac podziemne "zyly wodne" - i
> nic. Nagroda do dzisiaj jest do wziecia. A rozdzkarzy tez znajdziesz od
> groma, jeszcze wiecej, niz irydologow.

Nic nie slyszalem o tej nagrodzie.
Czy zechcialbym wskazac zrodlo tej informacji i miejsce , gdzie mozna
zglosic sie do pokazu ?
Jaka jest definicja zyly wodnej
i na czym ma polegac znalezienie tej "zyly wodnej" ?
mam sasiada ktory prowadzi wiercenia geologiczne ropa, gaz, woda
i pewnie bedzie zainteresowany zainkasowaniem tej kwoty.

Zate,m jezeli nie jest to bajka to podaj szczegoly.

> Pozdrawiam wiecznego entuzjaste medycyny niekonwencjonalnej :)

Dziekuje.
Irydologia z latwoscia poddaje sie weryfikacji, a w szczegolnosci te
mapy siatkowki.
Jak juz powiedzialem, udostepniam wysokiej jakosci kamere i komputer do
testow.
Tak dla zwolennikow jak i przeciwnikow irydologii, do przeprowadzenia
wiarygodnych testow.

Pamietam gdy pojawila sie w Polsce akupunktura.
Tez przyjezdzajacy z dalekiego wschodu przywozili mapy punktow
akupunktury.
Ale po mapach pojawily sie metody elektronicznego wykrywania punktow
akupunktury, akupresury
i mozna bardzo tanio kupic urzadzenie elektroniczne ktore wykrywa te
punkty i je stymuluje niskim pradem
elektrycznym i zmienna czestotliwoscia.
Ogladalem ostatnio urzadzenie elektroniczne do wylaczania bolu u
stomatologa.
Podpina sie 2 elektrody do policzka i dziasla i wszelki bol rzekomo
ustepuje, gdyz zastaje zablokowane przewodnictwo receptora bolowego.

Ale zdziwiony jestem tym konkursem i wysokoscia nagrody.
Jezeli nie jest to kolejna bajka to podaj szczegoly, warunki
przeprowadzenia testow.

Jacek