Re: irydologia

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: irydologia
Date: Sun, 24 Feb 2002 15:25:16 +0100

Piotr wrote:

> Ha! Chyba nie uzywa do znajdowania wody rozdzki? Jesli tak, to ma milion
> dolcow juz w kieszeni.
Nie wiem czy wiesz, ale przy wierceniu studni uzywa sie wszelkich
mozliwych metod.
Na szczescie glebokie wiercenia sa wzglednie tanie
i nawet gdy nie ma warstwy wodonosnej na glebosci 10 metrow, to jest na
15 m. czy 20.
Po za tym uklad geologiczny warstw podziemnych jest w miare stabilny i
gdy u sasiada jest woda to i zazwyczaj jest u ciebie.

Zabezpiecz sobie od niego tylko zawczasu prawa do
> prowizji :)
A moze on juz ja wygral, bo kupil sobie nowa bryke ?

O tej nagrodzie pisali w Wiedzy i Zyciu albo w Swiecie Nauki ze
> [...]
> agree on a precise protocol before the test begins. One healer tried for the
> award but failed; she was unable to detect energy fields with an accuracy
> any better than pure chance. The award is called "The $1,000,000 Paranormal
> Challenge" and is awarded to anyone who can prove paranormal abilities: from
> water dousing to the detection of human energy fields. Psychics, persons who
> detect personal auras, even those who have built perpetual motion machines
> might qualify to compete for the prize. " (One million dollars remains
> unclaimed in the Million Dollar Paranormal Challenge).
Ok.
Znalazlem juz wczesniej teorie dzialania rozdzki.
Nawet w tamtym linku to opisano.
"
Empirical evidence also exists showing that water can be activated
by electromagnetic fields of very low
frequencies (10 Hz)
"
Warstwa wodonosna charakteryzuje sie inna scisliwoscia, a wlasciwie jej
brakiem i dziala jak membrana generatora infradzwiekow.
Rozdzkarz to nikt inny niz osoba, ktorej waga, wzrost i budowa ciala
czyni sa podatna na odbior indradzwiekow z ziemi.
A rozdzka to nic innego niz dipol, albo mechaniczny czujnik,
rejestrujacy rozna reakcja rak na bodziec infradzwiekowy.

> Przesylam tez link do testu, w ktorym rozdzkarze mogli wygrac 20 000 USD,
> jesliby znalezli podziemne cieki wodne z dokladnoscia lepszam niz losowa. I
> tez nic im sie nie udalo, a nawet mieli wynik gorszy, niz gdyby wskazywali
> na chybil trafil : http://www.adam.com.au/bstett/PaWaterDivining54to64.
htm.
Ten link jest typowo telewizyjnym testem.

A co do przekazywania energii intelektualnej na odleglosc to mechanizm
jest znany i juz go podalem.
Jezeli chcesz to za 10 minut przekaze ci 5 punktow energii
intelektualnej, tylko potem odpisz jak to odczules.

Jacek