Re: istnienie staje się aktem buntu

Data: 2021-09-26 23:59:35
Temat: Re: istnienie staje się aktem buntu
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Astralny Rębajło

> dr.Czerniak wspomina o braku
> mikro/makro elementów w dzisiejszym jedzeniu.
> https://youtu.be/Vad171IAikE?t=25

teraz
nie mam czasu na YT
więc , jednym tchem :
może powtórzę coś ?
( co już tam było ? )

w jedzeniu mikro/makro elementy
nie wystarczy wrzucić do brzucha
teraz ( u was ) wySterylizowanego
w miastach niemowlaki nie mogą
smakować dżdżownic , patyków
kamyków , błota , w trawie , itp
zachłysnąć w rzece , oceanie
w kurzu na polnej drodze
jest pełny synbiotyk
( probiotyk z prebiotykiem , itd )
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiom
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiota_jelitowa
(o: kompletu nie kupisz w żadnej aptece itp :o)
organizm potrafił wyTworzyć nie tylko vitaminy
ale dziś mu coraz trudniej znaleźć pomagierów
* żyjąc * w bunkrach antybakteriologicznych
jak w laboratorium , na bloku operacyjnym

możesz połykać co trzeba zgodnie z checklist'ą

https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_diety

ale to jak ( po antybiotykach ) przez zsyp na śmieci
* przeleci * lub tam się odkłada - truje organizm
Życie jest proste gdy się go nie komplikuje :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_obsesyjno-k
ompulsyjne
______________________

tu :

-9900543.html

nie ubywa nikomu - niczemu
nie szkodzi ( nie przeszkadza )

Według badań opublikowanych 24 września
w czasopiśmie Science chińscy naukowcy stworzyli skrobię,
rodzaj złożonego węglowodanu występującego w roślinach,
wykorzystując dwutlenek węgla, wodór i energię elektryczną.

Eksperci wskazali, że uprzemysłowienie
mogłoby zrewolucjonizować wytwarzanie tego
kluczowego przemysłowego składnika odżywczego
ponieważ nie wymaga uprawy i przetwarzania
dużej ilości roślin skrobiowych,
takich jak słodkie ziemniaki i kukurydzy,
oszczędzając w ten sposób więcej wody, nawozów i gruntów ornych.

Może być również używany do recyklingu dwutlenku węgla,
typowych odpadów przemysłowych i gazów cieplarnianych,
w produkt konsumpcyjny, który pomoże zmniejszyć emisje dwutlenku węgla
i walczyć ze zmianami klimatu,

W eksploracji kosmosu
może stanowić zrównoważone źródło pożywienia dla astronautów,
na duże odległości i inne księżyc , planety
na których uprawa żywności nie jest opłacalna.
Przyszli podróżnicy kosmiczni
mogą po prostu zamienić wydychany dwutlenek węgla
w żywność, którą spożywają.

skrobia i inne złożone węglowodany
stanowią od 60 do 80 procent ludzkiej diety.

Rośliny wytwarzają węglowodany, takie jak skrobia,
poprzez fotosyntezę, co jest niezwykle złożonym procesem,
przekształcenie dwutlenku węgla, wody i światła słonecznego
w skrobię zajmuje roślinie około 60 etapów reakcji metabolicznych.

metoda polega najpierw na konwersji
dwutlenku węgla i wodór w metanol,
cząsteczkę zawierającą pojedynczy atom węgla.

Naukowcy następnie układają
te pojedyncze cząsteczki węgla jak puzzle w większe,
bardziej złożone cząsteczki za pomocą procesów enzymatycznych.

Za pomocą superkomputerów
chińscy naukowcy usprawnili proces produkcji naturalnej skrobi
z około 60 do 11 etapów,
Skrobia wytwarzana w laboratorium
jest chemicznie identyczna z naturalną skrobią
______

u nas ( na styku Gobi z Himalajami ) moja zaKochana
ze swoją ( też japońską ) ekipą , pomaga ( chińskim )
( w ) realizacji podobnych projektów nie zabraknie
tylko tu -> w Chinach są wymarzone warunki
(o: nikt żadnych warunków nie stawia :o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Synergia
tu Życie ma sens każde dla każdego

kiedyś myślałem że skończę w wszechoceanie
ale ostatnio odkryłem że w Himalajach też fajnie
(o: przyjemne z pożytecznym -> itp -> itd -> :o)