Re: istnienie staje się aktem buntu

Data: 2021-10-08 08:27:46
Temat: Re: istnienie staje się aktem buntu
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From : Tytus Konopka

> Nagroda Nobla w dziedzinie fizjologii i medycyny 2021
> została przyznana Davidowi Juliusowi i Ardemowi Patapoutianowi
> za odkrycie receptorów temperatury i dotyku.
>
> Dwóch naukowców z USA otrzymało wyróżnienie
> za opisanie mechanizmów postrzegania przez ludzi
ciepła, zimna, dotyku i nacisku poprzez impulsy nerwowe.

> David Julius jest Zydem, a Ardem Patapoutian Armenczykiem.

(o; wszystkich nie odkryli ;o)

https://youtu.be/WJYAUKN9ikw
Journey to the Shore - ???? (2015)
https://youtu.be/3KPk8y-9wt0

WATCH JOURNEY TO THE SHORE MOVIE ONLINE
https://wat32.tv/watch/ox1klPdN-journey-to-the-shore
.html
polskie napisy :
https://english-subtitles.net/169601-kishibe-no-tabi
.html
https://185.145.131.204/journey-to-the-shore-2015/

od 1 godziny 21 minuty -> do 1: 23 : 25
i drugi kawałek -> od 1: 51: 20 , do 1 : 54 : 38
( całość 2 : 07 : 59 )

dawno temu
na rzece Świętego Wawrzyńca
przez 15 minut byłem pod lodem
żona przy brzegu wezwała pogotowie
latawiec się rozplątał i mnie wywlókł na lód
i znów się zaplątał w krze narty wypięły
po pół godzinie przyjechali strażacy
zajęło im następne pół godziny
żeby mnie ściągnąć i później
2 tygodnie na reanimacji
ale nie zapomniałem :
gdy serce bić przestało szumieć w uszach
krążenie krwi - ten white noise - wiele zagłuszał !
oczy też przestały drgać [ co ludzi odróżnia od
żaby , mogą widzieć to co się rusza ) ludziom
mikrovibracje ( gałek ) pozwalają widzieć
też to co jest * nieruchome * ale ]
w tej (o; godzinie ;o) chwili dostrzegałem więcej
-> dalej -> doskonalej -> tym razem
vibracje światła dotyk
itp itd wtedy
wiedziałem że jestem
(o: i tak mi zostało :o)
wciąż wiem że jestem

nieokaleczony jak Kartezjusz
" myślę , więc jestem " ! to nędza świadomości !
Sokrates poWiedział że nic nie wie ukazując ignorancję
dziś większości też naukowców nie wie że nic nie wie
jedną z wyjątków (o; potwierdzajacych regułę ? ;o)
jest moja zaKochana -> japońska biolog
w Razem odDaje ( się ) mi pozwala
odCzuć , uSłyszeć , widzieć , itd
jak w tamtej * ostatniej * chwili