Re: istnienie staje się aktem buntu

Data: 2021-10-25 11:28:51
Temat: Re: istnienie staje się aktem buntu
Od: XL <i...@g...pl>

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> usprawiedliwiania ( neokolonialnego ) interwencjonizmu
>
> Reforma nie jest możliwa , ponieważ przemoc korupcja
> oszustwa słabość i brudna niekompetencja , to geny
> tego systemu zaprogramowanej degeneracji
>
> chęć przejęcia kontroli
> nad doborem naturalnym
> ( poMylenie adaptacji i doboru )
> samobójcze pragnienie
> postrzegania przekonań
> jako ważniejsze niż rzeczywistość
> w " waszym " świecie urojeń :
>
> ! ! !
>
> https://bit.ly/3zGElBQ
> Dzieci w przedszkolu : zakaz chodzenia do toalety
le-interdiction-daller-aux-toilettes/

> [...]
> ( dane zrewidowane WHO ) co oznacza , że
> 99,97 % chorych wyzdrowieje po chorobie
> ( a następnie ) ma naturalną odporność
> której nie może dorównać żadna szczepionka
>
> od produkcji wirusa SARS-CoV-2 w laboratorium
> na Uniwersytecie Północnej Karoliny w latach 2006-2015
> poprzez wymazy z fałszywych testów PCR
> do zastrzyku transgenicznego GMO o zmiennej geometrii
> aby zmienić ludzki genom ustanowić na końcu łańcucha...
> nowy sposób niewolnictwa planetarnego
> pod elektronicznym kaftanem bezpieczeństwa
> przekształcenie systemu kapitalistycznego
> w ponadkapitalistyczny ,, Nowy Porządek Świata "

W pełni słuszne!
PS.
Dodatkowy dowód słuszności, taka wisienka na torcie - za zacytowanie
powyższego Twojego tekstu FB mnie zablokował na 30 dni ?Masz moc ??
No przecież wiadomo, że FB to platforma do łamania wolności słowa, gorsza
niż talibski terror.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: