ja chcę....

1. Data: 2001-12-15 21:40:40

Temat: ja chcę....
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chce na mapę psp łeeeeeeeeeeeeeeee (płacz, straszny płacz)

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Viadro
u...@i...pl

1. Data: 2001-12-16 12:02:23

Temat: Re: ja chcę....
Od: "Piotrek KOOL" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
> Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Co?!?!?!?!????????

Piotrek

1. Data: 2001-12-16 12:37:26

Od: "Elżbieta Pietrzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viadro <u...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vhmpg$rn2$...@n...tpi.pl...

Witaj,

> Ja chce na mapę psp łeeeeeeeeeeeeeeee (płacz, straszny płacz)

Hmmmmm mape ??? Masz chusteczke i jasniesz troche moze :)

--
Elżbieta Pietrzak

1. Data: 2001-12-16 13:41:44

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chce na mapę psp łeeeeeeeeeeeeeeee (płacz, straszny płacz)

Viadro ... aby sie dostac na mape musisz w poscie na grupe zawszec informacje skad
jestes ??? i
wtedy jak za skinienie czarodziejskiej rozdzki pojawia sie na mapie Twoj nick w
odpowiednim miejscu
;-))

Milego weekendku
Oliwia

1. Data: 2001-12-16 14:48:04

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-16 15:46:14

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]

Nosił wilk razy kilka wiec ponieśli i wilka ...czekaj jak to bylo
Nosił wilk razy kilka to ponieśli i wilka....? czy moze
Nosił wilk razy kilka, poniosło i wilka? :-)))0

Można zmieniać "NNTP-Posting-Host" ........?
Czy to prawda,ze są ludzie na tej grupie co to umieją.....?

Jesli tak, to powstaje pytanie:
Dlaczego oni to robią?
Chcą kogos zmylić, czy chcą przekazać tajne informacje ...;-)

Jesli nie, to mozna o tym zapomniec.....

pozdr, K.

1. Data: 2001-12-16 17:13:37

Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Byl szary dzien, rownie ciemna noc kiedy to oczom moim ukazal sie post osobnika
poslugujacego sie mailem i...@p...onet.pl :
9vi7pp$fmh$...@n...polbox.pl:

> Viadro ... aby sie dostac na mape musisz w poscie na grupe zawszec
> informacje skad jestes ??? i wtedy jak za skinienie czarodziejskiej
> rozdzki pojawia sie na mapie Twoj nick w odpowiednim miejscu ;-))

Uee, to ja tez chce ;-)

Zawieram informacje, ze jestem z Poznania, aczkolwiek moge sie rozdwoic i
byc takze w Kolobrzegu ;-)
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
A po ciemnej nocy jasny dzien nastaje

1. Data: 2001-12-17 09:27:00

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Viadro:
> [...]
>
> --
> Do póty dzban wodę nosi i ponie?li wilka!
> Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Miły Viadro!

Na mapkę psp możesz się dostać!
Ale... konieczne do tego jest spełnienie _dwóch_ warunków:
(ze względu na ograniczoną ilość miejsc na mapce nie możemy umieścić na niej
wszystkich)
Po pierwsze - jak wspomniała już o tym Oliwia- konieczne jest podanie
informacji skąd jesteś. Zwykle możemy odczytać to z nagłówka postu, ale
czasem konieczne jest przesłanie informacji na grupę.
Po drugie - wymagana jest "znacząca" obecność użytkownika na naszym forum
dyskusyjnym. I nie chodzi tu o ilość, lecz jakość pisanych postów - co
oznacza faktyczny, zauważalny wpływ grupowicza na życie psp.

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
a-guniek

1. Data: 2001-12-17 22:01:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viadro"
> Ja chce na mapę psp łeeeeeeeeeeeeeeee (płacz, straszny płacz)

Beksalali na mapę nie przyjmujemy, bo wszystko się zamaże :)))))))

> Do póty dzban wodę nosi i ponieœli wilka!
^^^^^^^^^^^^^

A prawidłowe kodowanie to sobie moja ustawi ??????????????????
Krzaki Ci robi?
Gdzie masz ISO-8859-2 ????????
Podsyłałem Ci przecież opis.
Zgubiłeś go czy jak?

--
TNIJ CYTATY!!!

nieszczesliwa milosc
Potrzebuje informacji
Emocje
Czy obawy mogą zniszczyć uczucie? (długie)
Rozwoj spoleczno-moralny