Susanna marzec 2006 - zeskanowana (xxx)

11. Data: 2006-03-11 19:41:45

Temat: Re: ... ja też nie dostałam...
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> Podaję inny adres , ponieważ również nic " nie mam na poczcie". Bardzo mi
> zależy na wzorach  i z góry dziękuję . Podaję inny adres  d...@g...com
>
>                                                 pozdrawiam - Dorota

---------
Doroto, wysłalam przed chwilką na ten nowy adres.

Dziś cały dzień wysyłam i listy - wróciły mi dwa, wyslałam na nowe adresy i
już chyba powinny dotrzeć do wszystkich, bo więcej informacji, że cos jest nie
tak - nie miałam. Gdyby coś - piszcie na priva.

12. Data: 2006-03-12 18:29:45

Temat: Re: poczta wróciła od Gosewy - dostałam (dzięki)
Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------

13. Data: 2006-03-12 18:44:30

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostalam i jeszcze raz bardzo dziekuje.Ala

14. Data: 2006-03-12 21:21:52

Temat: Re: Susanna marzec 2006 - zeskanowana (xxx)
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosewa <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> na węgierskim forum jest zeskanowana Susanna marcowa:
> http://kep.tar.hu/veghzsuzsa/50239007#2

a nigdzie nie widze schematu do tego obrazka

http://kep.tar.hu/veghzsuzsa/50239007/20270231#2

możecie mi pomóc?
bardzo broszę
Justyna

15. Data: 2006-03-16 20:41:28

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moge prosic o schematy tych jednokolorowych scenek i kotów tych
co na poduszeczkach sa wyhaftowane?

Ania

a...@o...pl

OT moja serwetka do koszyczka