Sekwoja

51. Data: 2002-04-10 09:11:24

Temat: Re: jadalne kwiaty
Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slusznie, to Tobie przeszkadza podział na wina gronowe i owocowe :-)

> Moczopęd to jest MSZ piwo, nie wino :-)

> Może i się przyjmie :-)

Może lepiej SZCZYN OWOCOWY?
--
Pozdr. Jerzy

52. Data: 2002-04-10 09:14:06

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu muszę przywracać proporcje! Nie ma wina z mniszka! :-)))))

A widziałeś wino z polskich winnic?

> PS
> Tak sobie myślę, że ciezkiej orki się podjąłem. Bo widzi mi sie, ze
> odpornosć jst taka, ze jeszcze ze 20 lat mi trzeba na wybicie z damskich
> główek "wina" z jeżyn, "wina" z mniszka itp.

Pracuj, pracuj a g...
--
Pozdr. Jerzy

53. Data: 2002-04-10 09:41:52

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Niestety oficjalnie od wieków [szafran uprawny (Crocus sativus), kwitnie
> jesienią], a przyprawa to jedno i drugie tyle, że mielone.

W handlu szafran dostępny jest w dwóch formach - cały i mielony.
Ja preferuję wersję niemieloną - nie można jej zafałszować kurkumą (zwaną
szafranem indyjskim).

Dominik Jan Domin

PS. Nie mam nic przeciw kurkumie - sam jej używam (zwłaszcza w mieszankach
zwanych ogólnie curry).

54. Data: 2002-04-10 09:46:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może lepiej SZCZYN OWOCOWY?
Tyz piknie :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

55. Data: 2002-04-10 12:43:51

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

> Od dzisiaj nazywamy toto MOCZOPĘD!
> np. moczopęd jeżynowy, moczopęd mniszkowy, moczopęd jabłkowy itd, itd.

Moczoped winogronowy? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

56. Data: 2002-04-10 14:16:29

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moczoped winogronowy? :-)

Winoszczyn?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a więcej na rozważanie co jest słuszne."

57. Data: 2002-04-10 20:31:30

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Januszowi już na kuchni proponowałam, żeby wymyślił inną nazwę :-)

> Dostałam od Krysi Opakowanej mieszankę nasion różnych sałat,
> na obrazku jest też coś czerwonego, jak buraczki. Jeżeli zechce
> wykiełkować, to moge robic sałatkę wielosałatową z mniszkiem :-)
> Jakiego sosu Turek używa? przynajmniej w przybliżeniu?
>
> Krycha&Co(ty)

Moze po prostu otworzmy jedna grupe, kuchnia i tlumaczenia. Niech sie to
nazywa Salon. Niektorzy beda siedziec przy stolikach i tlumaczyc,
niektorzy beda gotowac, inni piec, albo jedno i drugie i tak bedziemy
sie wymieniac spostrzezeniami.

You, too, can become a member of our mutual adoration society...or an
organ donor :))))))

MB

58. Data: 2002-04-10 20:33:40

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
[...]
Cos mi sie glupiej pokicialo dzisiaj - myslalam, ze jesem na
tlumaczeniach. Tak sie wszyscy cross-grupuja, ze czasami mam zwidy.
No coz, spowrotem do kieratu.
MB

59. Data: 2002-04-11 06:05:42

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości

> Moczoped winogronowy? :-)

:-[[[
Co z winogron, to WINO! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2002-04-11 06:08:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> Cos mi sie glupiej pokicialo dzisiaj - myslalam, ze jesem na
> tlumaczeniach. Tak sie wszyscy cross-grupuja, ze czasami mam zwidy.

Nie przejmuj się. To wiosna... :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Pokost